۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

ثبت نام وام ۳۰۰ میلیونی تومانی بانک رفاه | شرایط دریافت وام ۱ میلیارد تومانی بانک رفاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام وام ۳۰۰ میلیونی تومانی بانک رفاه | شرایط دریافت وام ۱ میلیارد تومانی بانک رفاه را در اندیشه معاصر بخوانید. صفحه اقتصاد نوشت: در این خبر به توضیحاتی درباره شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی توما...

ثبت نام وام ۳۰۰ میلیونی تومانی بانک رفاه | شرایط دریافت وام ۱ میلیارد تومانی بانک رفاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام وام ۳۰۰ میلیونی تومانی بانک رفاه | شرایط دریافت وام ۱ میلیارد تومانی بانک رفاه را در اندیشه معاصر بخوانید.

صفحه اقتصاد نوشت: در این خبر به توضیحاتی درباره شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی تومانی بانک رفاه پرداخته شده است.

دریافت وام ۱ میلیارد تومانی بانک رفاه چه شرایطی دارد؟

اشخاص حقیقی و حقوقی مشتری بانک رفاه کارگران که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، می‌توانند برای تسهیلات طرح «حرکت» درخواست بدهند. مبلغ این تسهیلات برای مشتریان حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای افراد حقوقی ۱ میلیارد تومان اعلام شده است.

مشتریان حقوقی و حقوقی که به دریافت وام طرح حرکت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری بدون دسته چک داشته باشند. ضمنا باید حداقل شش ماه از مدت زمان خواب سپرده آن‌ها بگذرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. سود این تسهیلات برحسب مدت زمان ماندگاری سپرده تعیین شده و بین یک تا ۲۲ درصد تغییر می‌کند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به ۳۶ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام مشخص شده برای اشخاص حقیقی، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱۱ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۱۳۶ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۱۲ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۸۹۴ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۴۱۲ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۸۹۴ تومان خواهد بود.

نگاهی به خدمات بانک رفاه

بانک رفاه کارگران سال ۱۳۳۹ با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر شکل گرفت. آغاز به کار این بانک به ششم فروردین ماه سال ۱۳۴۰ در شهرهای تهران و اصفهان بازمی‌گردد. هم اکنون این مجموعه با در اختیار داشتن هزار و ۴۸۳ نفر نیروی انسانی و هزار و ۱۵ شعبه فعال در سراسر کشور به تمامی مردم در نقاط مختلف کشور انواع خدمات پولی و بانکی را ارائه می‌دهد. افتتاح سپرده، انواع طرح‌های تسهیلاتی، خدمات ارزی، تعهدات ریالی و … تنها بخشی از خدمات این بانک هستند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار