۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲

ثبت نام وام ودیعه مسکن از دقایقی قبل آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از دقایقی قبل از ساعت ۱۰ صبح امروز پنج شنبه ۱۲ خرداد آغاز شده و متقاضیان مستأجر در شهرهای مختلف می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.m...

ثبت نام وام ودیعه مسکن از دقایقی قبل آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از دقایقی قبل از ساعت ۱۰ صبح امروز پنج شنبه ۱۲ خرداد آغاز شده و متقاضیان مستأجر در شهرهای مختلف می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir تقاضای خود را ثبت کنند.

سقف منابع در نظر گرفته شده برای این تسهیلات ۴۰ هزار میلیارد تومان است که به مستأجران تهرانی ۱۰۰، کلانشهرها ۷۰ و سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان به عنوان تسهیلات ودیعه مسکن اعطا می‌شود.

نرخ سود تسهیلات مذکور ۱۸ درصد و مردم زمان بازپرداخت ۵ ساله است. رقم اقساط وام مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی برای مستأجران تهرانی ماهانه ۲.۵ میلیون تومان خواهد بود.

به گفته پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، اولویت با خانوارهایی است که تا کنون این تسهیلات را دریافت نکرده اند.

ولی هم چنین بر الزامی بودن دریافت کد رهگیری و ثبت قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات (سامانه کد رهگیری) دفاتر مشاوران املاکتأکید کرده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار