۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰+ نحوه ثبت نام فروش فوری سایپا برای مادران+ لینک ثبت نام سایپا ویژه اعیاد شعبانیه

سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری محصولات خود ۵ محصول را به صورت عادی به متقاضیان ثبت نام خودرو‌های سایپا و ۴ خودرو را در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مادران داری دو فرزند با شرایط جدید فروش سایپا از امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ب...

قیمت خودروهای سایپا 25 فروردین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام فروش فوری سایپا امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ شد. در این مرحله از فروش فوری سایپا این شرکت خودروساز محصولات خود را مانند گذشته به متقاضیان خود ارائه کرده است و برای طرح ویژه مادران ۴ خودروی پرطرفدار را بدون قرعه کشی عرضه کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید .طرح فروش فوری محصولات سایپا ویژه اعیاد شعبانیه از امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ آغاز می شود در این طرح محصولات سایپا به صورت عادی و برای مادران دارای دو فرزند در راستای جوانی جمعیت  عرضه می شود سایپا در این طرح شاهین G، ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ و وانت سایپا۱۵۱ را به صورت عادی برای عموم متقاضیان ثبت نام خودرو و چهار محصول شاهین G، ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی و تیبا ۲ را با موعد تحویل سه ماهه و قیمت مشخص برای مادران داری دو فرزند عرضه می کند  متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) به مدت دو روز بصورت شبانه‌وزی برای ثبت درخواست خود با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام درخواست خود، اقدام کنند. طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا در دو بخشنامه عادی و قانون حمایت از خانواده (مادران) امروز دوشنبه فعال خواهد شد.

امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

ثبت نام فروش فروش فوری و نقدی ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا پایان ۱۸ سفند ۱۴۰۰ ادامه دارد و متقاضیان با مراجعه به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com  می توانند نسبت به ثبت نام خودرو های سایپا با قیمت مشخص اقدام نمایند در زیر لینک ورود به سایت سایپا و لینک ثبت نام فروش فوری سایپا در امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ را می آوریم.

متقاضیان شرکت در طرح فروش نقدی محصولات گروه خودروسازی سایپا، می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه به‌مدت ۴۸ ساعت و به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

 

محصولات عرضه شده سایپا در فروش فوری ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری  ۵ محصول از جمله شاهین G، ساینا S، کوییک، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ خود را عرضه می کند.

 

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰+ نحوه ثبت نام فروش فوری سایپا برای مادران+ لینک ثبت نام سایپا ویزه اعیاد شعبانیه

زمان تحویل سایپا در فروش فوری اسفند ۱۴۰۰

شرایط فروش نقدی محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد و در این مرحله ۵ محصول با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است.

 

نکته: ظرفیت رنگ محصولات محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام برای سایر رنگ‌ها میسر خواهد بود.

 

 نحوه ثبت نام فروش فوری سایپا

سایت  ثبت نام فروش فوری سایپا اسفند ۱۴۰۰

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.‌

 

نحوه ثبت نام  فروش فوری سایپا در اسفند ۱۴۰۰

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

 

شرایط ثبت نام فروش فوری سایپا در اسفند ۱۴۰۰

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا
فروش محصولات صرفاً به صورت اینترنتی است.
در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
در روش پیش فروش، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.
قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.
با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره ۰۸۰۰۸۰ مورخ ۰۰/۱۵/۰۰۱۱ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.
با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:
الف-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

ب-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

۱- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.

۲ -در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۳- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

یکی از بسته‌های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می‌تواند قبل از تکمیل وجه اقدام کند.
در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.
در روش پیش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه ثبت نام فروش فوری سایپا
در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت‌سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.
ظرفیت ثبت نام متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا است.
فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا و ارسال پیامک ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. کلیه متقاضیان محترم می‌بایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.
پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق‌العاده می‌بایست ظرف ۱۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند.
در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.
در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می‌شود و سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند، باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می‌شود.
امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ روی میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می‌شود.
امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه و بسته آپشن برای خودروها به صورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ در روش فروش فوق‌العاده در زمان واریز وجه و در روش پیش فروش در زمان پرداخت مابه‌التفاوت از مشتریان دریافت می‌شود.

 

ثبت نام فروش فوری سایپا برای مادران دارای دو فرزند ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

طرح فروش فوری محصولات سایپا ویژه اعیاد شعبانیه

مادران دارای دو فرزند و متقاضی ثبت نام سایپا در فروش فوری اسفند ۱۴۰۰  میتوانند از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز نسبت به پیش ثبت نام (قرعه کشی) اقدام نمایند.

 

 لینک ثبت نام سایپا

 

شرایط و جدول فروش سایپا در فروش فوری برای حمایت از خانواده ویژه مادران

 

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت سایپا برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات سایپا را به قیمت مصوب فراهم نموده است.

 

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت میپذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

این طرح نیز از تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز فعال خواهد بود.

متقاضی محترم می بایست، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد نماید .

 

خودروهای عرضه شده سایپا برای مادران دارای دو فرزند در فروش فوری امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

سایپا چهار محصول شاهین G، ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی و تیبا ۲ را در این مرحله برای مادران دارای دو فرزند عرضه خواهد کرد.

 

 

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز

سایت ثبت نام فروش فوری سایپا برای مادران اسفند ۱۴۰۰

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) به مدت دو روز بصورت شبانه‌وزی برای ثبت درخواست خود با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام درخواست خود، اقدام کنند.

 

زمان تحویل خودرو های سایپا به مادران

گروه خودروسازی سایپا، در راستای اجرای فروش‌های هفتگی، این هفته چهار محصول خود را به صورت فروش نقدی عرضه کرده است. زمان تحویل این خودرو‌ها حداکثر ۹۰ روز زمان خواهد برد.

 

 

 ثبت نام فروش فوری سایپا برای مادران امروز

 

زمان قرعه کشی فروش فور سایپا در اسفند ۱۴۰۰

طبق روال پس از اتمام مهلت ثبت‌نام قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان مشخص طرح مشخص خواهد شد.

 

مهلت واریز وجه برندگان فروش فوری سایپا در اسفند ۱۴۰۰

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، برندگان قرعه کشی سایپا می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ + جدول

قیمت متوسط بازار آزاد و قیمت نمایندگی خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

برخی خودروهای سایپا تغییراتی به شرح زیر را داشته است: در مهمترین معاملات سایپا قیمت پراید ۱۱۱ SE (سفید) برابر ۱۸۵ میلیون تومان و تیبا SX مدل ۱۴۰۰ صندوق دار ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش شد . ساینا EX مدل ۱۴۰۰ فول ۱۹۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و آریو ۱۶۰۰ اتوماتیک (مدل ۱۳۹۸) با قیمت ۴۲۵ میلیون تومان معامله شد.

 

 

قیمت خودروهای سایپا

خودرو

قیمت نمایندگی (تومان)

قیمت بازار (تومان)

پراید ۱۱۱ ۰ ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۱ ۰ ۱۷۱,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲ ۰ ۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۵۱ ۱۴۹,۶۹۸,۰۰۰ ۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱۱۹,۱۵۳,۰۰۰ ۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ ۱۲۶,۱۶۴,۰۰۰ ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ پلاس ۰ ۲۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا دنده ای EX ۱۲۳,۹۳۲,۰۰۰ ۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۶۷,۲۸۸,۰۰۰ ۱۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده‌ ای R ۱۷۷,۲۳۴,۰۰۰ ۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد ۲۵۷,۶۸۸,۰۰۰ ۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد گازسوز ۲۸۳,۹۲۶,۰۰۰ ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد دیزل ۰ ۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریو ۰ ۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS35 ۰ ۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰ ۰ ۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سیتروئن C3 ۰ ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ پلاس ۱۷۵,۶۱۰,۰۰۰ ۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار دوگانه سوز sx ۰ ۰
تیبا صندوق دار پلاس ۰ ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا پلاس دنده ای ۰ ۲۱۹,۰۰۰,۰۰۰
ساینا s دنده ای ۱۶۹,۰۴۴,۰۰۰ ۲۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس ۲۷۷,۰۸۶,۰۰۰ ۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین G ۳۴۳,۶۹۳,۰۰۰ ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
وانت پادرا پلاس ۲۹۹,۸۵۳,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده‌ ای S ۱۸۳,۸۷۶,۰۰۰ ۲۱۳,۰۰۰,۰۰۰

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار