۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

ثبت نام سهام عدالت برای کودکان/sahame edalat + ثبت نام جاماندگان سهام عدالت با کد ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام سهام عدالت برای کودکان/sahame edalat و ثبت نام جاماندگان سهام عدالت با کد ملی دو موضوع مهمی است که با توجه به سوالات پرسیده شده افراد و بنا به درخواست مخاطبان در اندیشه معاصر به آن پرداخته...

ثبت نام سهام عدالت برای کودکان/sahame edalat + ثبت نام جاماندگان سهام عدالت با کد ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام سهام عدالت برای کودکان/sahame edalat و ثبت نام جاماندگان سهام عدالت با کد ملی دو موضوع مهمی است که با توجه به سوالات پرسیده شده افراد و بنا به درخواست مخاطبان در اندیشه معاصر به آن پرداخته ایم.

از آنجایی که بسیاری از افراد واجد شرایط ثبت نام در دور اول عرضه سهام عدالت که از سوی دولت به اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه تعلق گرفت موفق به دریافت این سهم نشدند، لذا مجلس برای بار دوم اقدام به بررسی و تصویب طرحی با عنوان برگزاری دور دوم ثبت نام سهام عدالت ویژه افراد جامانده از ثبت نام دور اول سهام عدالت کرده است.

بخش بزرگی از افراد جامانده از ثبت نام سهام عدالت را کودکان تشکیل می دهند و دلیل این امر این است که در هنگام اجرایی شدن دور اول ثبت نام سهام عدالت این کودکان هنوز متولد نشده بودند لذا سهام عدالت نیز به آن ها تعلق نگرفته است.

با توجه به افزایش هزینه ای که در سبد مصرفی خانوار ها ایجاد شده است و همچنین از آنجایی که سهام عدالت با هدف ایجاد تعادل درآمدی در بین اقشار مختلف جامعه تشکیل شده است لذا دولت خود را ملزم می داند تا این سهام شامل حال تمامی افراد جامعه شود که از جمله آن ها کودکان و افراد تازه وارد شده به خانوار ها می باشند.

همزمان با بررسی و تصویب طرح برگزاری دور دوم نام نویسی سهام عدالت توسط مجلس، این سوال برای بسیاری از خانواده ها که دارای فرزندان تازه متولد شده هستند ایجاد شده است که نحوه ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲، برای کودکان به چه صورت است و آیا شرایط خاصی برای انجام این کار تعریف شده است ؟ به همین منظور و در راستای پاسخگویی به این سوالات در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ برای کودکان پرداخته شده است.

آیا ثبت نام سهام عدالت برای کودکان امکان پذیر است ؟

همانطور که قبلا نیز اشاره شد در هنگام نام نویسی دور اول سهام عدالت بسیاری از افراد که شامل مواردی مانند کسانی که در آن زمان به هر دلیل شناسایی نشدند، افرادی که بعدا تحت پوشش سازمان های حمایتی مانند بهزیستی، کمیته امداد و… قرار گرفته اند، متقاضیانی که اقدام به ثبت نام کرده اند اما به دلایل مختلف مانند نقص در سیستم های ثبت نام موفق به انجام آن نشده اند و سایر موارد این دست وجود داشتند که موفق به ثبت نام و دریافت سهام عدالت نشدند.

اما یکی از بزرگترین گروه های جامانده از ثبت نام سهام عدالت را کودکانی که پس از پایان ثبت نام دور اول سهام عدالت متولد شده اند تشکیل می دهند که در نتیجه آن سهام عدالت اولیه شامل حال آن ها نشده است.

از آنجایی که طرح برگزاری دور دوم ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ در حال حاضر به طور قطعی تصویب نشده و در حال بررسی توسط مجلس می باشد، لذا نمی توان در رابطه با جزئیات آن صحبت کرد اما پیش بینی می شود که همانند نام نویسی دور اول کودکان نیز شامل حال این سهام شده و خانواده ها برای ثبت نام کودکان خود نیز بتوانند اقدام کنند.

سهام عدالت نوزادان

نحوه ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ برای کودکان به چه صورت است ؟

با توجه به اینکه در حال حاضر طرح ثبت نام جاماندگان سهام عدالت به طور قطعی در مجلس تصویب نشده و جزئیات آن در حال حاضر همچنان در حال بررسی می باشد لذا نمی توان به طور قطعی در رابطه با آن صحبت کرد، اما پیش بینی می شود که روند ثبت نام برای این سهام همانند دور اول بوده و کودکان نیز با ارائه مدارک مورد نیاز توسط والدین، ولی یا سرپرست قانونی آن ها به سازمان های مربوطه که برای این کار در نظر گرفته شده اند قادر به نام نویسی و دریافت این سهام باشند.

لازم به ذکر است که با توجه به طراحی و ارائه سامانه سهام عدالت توسط سازمان بورس اوراق بهادار به تمامی فعالین بازار سرمایه که شامل دارندگان سهام عدالت نیز می باشد، پیش بینی می شود که برخلاف اولین دوره ثبت نام سهام عدالت تمامی مراحل نام نویسی به صورت اینترنتی و بدون نیاز به ارائه مدارک لازم برای سهام عدالت توسط شخص متقاضی و مراجعه حضوری او در مراکز مربوطه باشد.

ثبت نام جاماندگان سهام عدالت با کد ملی

ثبت نام سهام عدالت سال ۱۴۰۲ پس از مدت ها مجددا انجام می گیرد تا جاماندگان و افرادی که در مرحله اول از نام نویسی جا مانده اند،‌ امکان استفاده از این فرصت مناسب را داشته باشند. در سال های گذشته دولت به منظور بهره مندی مردم از منافع ملی تصمیم به واگذاری بخشی از سهام شرکت های دولتی به آن ها گرفت. به این ترتیب، قرار شد مردم جهت دریافت سهام نام نویسی کرده و مبلغی را هم در ازای آن بپردازند.

این مبلغ برای افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد یا بهزیستی بودند به صورت خودکار پرداخت شده و سهام به آن ها تعلق گرفت. برخی از مردم عادی هم خودشان ثبت نام سهام عدالت با کد ملی را انجام داده و هزینه مربوط به آن را پرداخت کردند. اما در این میان تعدادی هم به دلایل گوناگون از جمله بی اطلاعی یا عدم تمایل به پرداخت هزینه برای خرید سهام دولتی، از فرآیند نام نویسی جامانده و ثبت نام شان را انجام ندادند.

ر سال های اخیر طرح هایی برای نام نویسی جاماندگان ارائه شد تا این که نهایتا امکان انجام این کار در سال جاری فراهم گردید. به این ترتیب، جاماندگان با اطلاع از تاریخ ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ می توانند در موعد مقرر نسبت به نام نویسی اقدام کنند. با توجه به اهمیت این موضوع و ارزش این سهام برای جاماندگان،‌ در این مطلب به زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ می پردازیم.

هم چنین نحوه انجام این کار را بیان خواهیم کرد تا افرادی که در مرحله اول موفق به نام نویسی نشده اند،‌ به راحتی بتوانند در این مرحله فرآیندهای لازم را طی کنند. البته در این سال ها تعداد زیادی کودک متولد شده که آن ها هم سهام عدالت ندارند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورده و جهت نام نویسی این سهام با مشکل مواجه نشوید.

سهام عدالت جاماندگان

تاریخ ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

همان گونه که اشاره کردیم، بر اساس تصمیم های اتخاذ شده توسط مجلس و دولت، سرانجام قرار است امسال ثبت نام سهام عدالت برای جاماندگان انجام شود. همه کسانی که به هر دلیل در مرحله اول موفق به نام نویسی نشده اند، باید از این فرصت استفاده کرده و ثبت نام شان را انجام دهند. زیرا در صورت از دست دادن فرصت ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ ، ممکن است تا سال ها برنامه ای برای ارائه این سهام به مردم وجود نداشته باشد.

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در این رابطه، قرار بر این بود تا وزارت کار و رفاه اجتماعی تا پایان بهمن ماه سال قبل لیست افراد واجد شرایط برای برخورداری از سهام را که در مرحله اول از ثبت نام جا مانده اند را به مجلس تحویل دهد. این وزارت خانه تا انتهای سال قبل لیست مذکور را آماده کرده و به مجلس تحویل داد تا شرایط لازم جهت ثبت نام سهام عدالت برای جاماندگان فراهم شود.

مجلس هم پس از بررسی این لیست، برنامه ریزی های لازم را برای نام نویسی جاماندگان را انجام داده و تاریخ تقریبی ثبت نام را مشخص نمود. طبق تصمیمات اتخاذ شده در مجلس شورای اسلامی، تاریخ ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ از خرداد ماه این سال خواهد بود. به این ترتیب، در ماه خرداد امسال فراخوان ثبت نام انجام گرفته و اطلاعات لازم در این باره در اختیار افراد واجد شرایط قرار می گیرد.

البته هنوز اطلاعاتی مبنی بر زمان دقیق آغاز نام نویسی و بازه زمانی در نظر گرفته شده برای این کار در دسترس نیست. اما گفته می شود تا پایان سال جاری نام نویسی تمامی جاماندگان برای دریافت سهام عدالت انجام می گیرد. پس اگر شما هم جزو گروه جاماندگان هستید، باید منتظر فراخوان دولت در خرداد ماه باشید. این گونه از شرایط و نحوه ثبت نام سهام عدالت با کد ملی مطلع شده و می توانید فرآیند نام نویسی را برای خود یا کودک تان با موفقیت پشت سر بگذارید.

نحوه ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

اکنون که از زمان بندی در نظر گرفته شده برای ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ آگاه شده اید، می توانید در موعد مقرر فرآیندهای لازم را طی کرده و نام نویسی تان را در این مرحله با موفقیت انجام دهید. اما نکته مهم در این رابطه نحوه ثبت نام برای دریافت سهام عدالت است که داوطلبان می خواهند از آن مطلع شوند. در این رابطه باید بگوییم که تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر اعلام روش دقیق نام نویسی منشر نشده است. پس نمی توان گفت که دولت دقیقا چه روشی را برای ثبت نام سهام عدالت برای جاماندگان تعیین می کند. اما با توجه به شرایط فعلی کشور، نحوه ثبت نام این سهام در مرحله قبل و روش نام نویسی طرح های مشابه، می توان دو روش کلی را برای انجام این کار در نظر گرفت. در ادامه هر کدام از این روش ها را به شکل مختصر برای تان توضیح می دهیم تا در صورت انتخاب احتمالی، نحوه استفاده از این روش ها را بدانید.

 

ثبت نام به صورت آنلاین

بدون شک یکی از روش هایی که برای ثبت نام سهام عدالت در نظر گرفته می شود، روش غیر حضوری و آنلاین خواهد بود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، در حال حاضر نام نویسی در بیش تر طرح های دولتی به صورت آنلاین انجام می گیرد. این موضوع در وهله اول باعث صرفه جویی در زمان و هزینه مردم خواهد شد. از طرف دیگر، تا حد زیادی هم به دولت جهت کنترل اوضاع و انجام هر چه ساده تر نام نویسی ها کمک می کند. چرا که مردم می توانند در خانه، محل کار یا هر جای دیگری نسبت به ثبت نام سهام عدالت با کد ملی اقدام کرده و نیازی به مراجعات حضوری هم نخواهند داشت. در کنار این، امکان انجام احراز هویت هم به صورت آنلاین فراهم شده است. نمونه این کار برای احراز هویت کاربران جهت ورود به بورس چند سالی است که در کشور انجام می شود. پس با توجه به همه این ها، روش آنلاین یک روش محتمل برای ثبت نام جاماندگان خواهد بود.

ثبت نام به صورت حضوری

در کنار روش آنلاین و اینترنتی، استفاده از روش های حضوری هم جهت ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ الزامی خواهد بود. زیرا ممکن است برخی از داوطلبان به هر دلیل شرایط لازم برای نام نویسی آنلاین را نداشته باشند. این افراد می توانند از روش های حضوری موجود استفاده کرده و ثبت نام شان را برای بهره مندی از سهام عدالت انجام دهند. در صورت استفاده از روش های حضوری جهت این امر، دفاتر پیشخوان دولت یکی از محتمل ترین گزینه ها برای ارائه خدمت به مردم و انجام نام نویسی ها خواهند بود. چرا که معمولا دولت در هنگام اجرای طرح های مختلف این چنینی از دفاتر پیشخوان استفاده می کند. به این ترتیب، افراد واجد شرایط در تاریخ ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ می توانند علاوه بر استفاده از سامانه های معرفی شده برای این کار، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت هم نام نویسی شان را انجام دهند. البته کافی نت ها و مراکز این چنین دیگر هم مانند سابق خدمات لازم را ارائه می دهند.

ثبت نام سهام عدالت با گوشی

در بخش قبل تعدادی از مهم ترین روش های احتمالی که ممکن است برای ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ مورد استفاده قرار بگیرند را توضیح دادیم. این موارد شامل روش انلاین و غیر حضوری، روش های حضوری مانند مراجعه به دفاتر پیشخوان یا سایر مراکز ارائه دهنده خدمات دولت و ثبت نام همه واجدین شرایط توسط خود دولت بودند. همان طور که گفتیم، تا کنون اطلاعاتی مبنی بر نحوه نام نویسی برای بهره مندی از این سهام توسط دولت منتشر نشده است. اما با توجه به شرایط فعلی کشور و عملکرد دولت در طرح های مشابه دیگر، احتمال استفاده از روش های انلاین و دفاتر پیشخوان بسیار بالا است. به این ترتیب که سامانه ای به صورت اختصاصی جهت ثبت نام سهام عدالت برای جاماندگان ایجاد می شود. در نتیجه، افراد جامانده با مراجعه به این سامانه امکان نام نویسی خود را خواهند داشت.

ثبت نام سهام عدالت با گوشی

حال سوال مهمی که متقاضیان نام نویسی این سهام در دور جدید با آن رو به رو هستند، این است که آیا امکان ثبت نام سهام عدالت با گوشی هم وجود دارد یا خیر. در صورتی که امکان نام نویسی با گوشی فراهم است، داوطلبان به چه صورت باید اقدام کنند. در این رابطه باید بگوییم که بستگی به روش تعیین شده توسط دولت برای نام نویسی دارد. اگر سامانه ای خاص برای ثبت نام این سهام راه اندازی شود، به احتمال زیاد کاربران امکان ورود به این سامانه با استفاده از گوشی موبایل را هم خواهند داشت. چرا که معمولا ورود به اکثر سامانه های آنلاین در زمینه های مختلف از جمله سامانه های مدیریت سهام عدالت کنونی هم با سیستم های رایانه ای و هم با گوشی موبایل امکان پذیر است. پس در صورتی که دولت سامانه ای را برای ثبت نام سهام عدالت با کد ملی در نظر گیرد، کاربران می توانند با گوشی هم به آن وارد شده و نام نویسی شان را انجام دهند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

29 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

به تو چه؟

۰۱ دی ۱۴۰۲


همان طور که گفتیم، تا کنون اطلاعاتی مبنی بر نحوه نام نویسی برای بهره مندی از این سهام توسط دولت منتشر نشده است. اما با توجه به شرایط فعلی کشور و عملکرد دولت در طرح های مشابه دیگر، احتمال استفاده از روش های انلاین و دفاتر پیشخوان بسیار بالا است. به این ترتیب که سامانه ای به صورت اختصاصی جهت ثبت نام سهام عدالت برای جاماندگان ایجاد می شود. در نتیجه، افراد جامانده با مراجعه به این سامانه امکان نام نویسی خود را خواهند داشت.وقتی دولت هنوز نحوه استفاده و بهره وری در مورد این سهام و اعلام نکرده، شما 60 صفحه چی توضیح میدی. ثبت نام تو سایت فلان، ثبت نام جاماندگان،آموزش تصویری، نمیدونم، آموزش توسط استاد دانشگاه هاروارد، ثبت نام با گوشی، با ماهواره، با رباط،..... ؛

عبدالرضاسالاری بردسیری

۰۱ دی ۱۴۰۲


سلام جا ماندگان سهام عدالت هستیم از اقشارنیازمند جامعه تهت پوشش بهزیستی سیرجان دارای همسر و ۳دختر دم بخت مستجر با این تورم کد ملی ۳۰۷۰۳۵۸۶۷۵ تماس ۰۹۱۳۲۴۵۵۱۱۸ سپاس

م ح

۰۱ دی ۱۴۰۲


چله تمام شد معلولیت سه کانه دارم ۲۸ساله عضویت سازمان بهزیستی هستم و بدون خونه اجاره نشین هستم و با اندک ماهانه حتی پول گرایه خونه اجاره نمیشود داد چه برسد مشکلات همچون دکتر دارو درمان معلولان سرپرست خانواده بدون کار یعنی نمیتونند کار کنند اگه میتونستم من خودم میرفتم سر کار محتاج بهزیستی نباشم خدا هیچ بنده ای محتاج بهزیستی نکنه ما که ندیدیم تا الان واریز کنند و آقای خاندوزی قولی داده بودند مددجویان بهزیستی سهام عدالت جاماندکان واریز میکنند تنها شد وعده در عمل هیچی ندیدیم ازشون…. آقای خاندوزی چی شد قولت ؟؟؟؟

ابوالفضل قهرمانی فر

۰۱ دی ۱۴۰۲


سلام بنده سرپرست خانواده ۵ نفره هستم تهت پوشش کمیته امداد توان کار کردن ندارم معلولیت از ناحیه دست را دارم تا حالا موفق نشدم ثبت نام سهام عدالت را انجام بدم هیچ کدام از خانواده ام سهام نداریم شماره ملی ۴۳۸۰۰۰۲۸۸۸ شماره تماس ۰۹۱۹۴۴۲۳۸۰۵

رو کم کن

۰۱ دی ۱۴۰۲


ولی چه اسم قشنگی داره سهام عدااالت و معنی عدالت هم این چند سال فهمیدیم !!

عادل

۰۱ دی ۱۴۰۲


پارسال هم همین موقع همین حرف ها را می‌زدند ولی کجاست اون عدالتی که هنوز بسیاری افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی از بی بهره مند آیا وقت آن نرسیده مسولیت بخود آیند و برای اینگونه محرومین اقدامی مثبت انجام دهند

یه ایرانی

۰۱ دی ۱۴۰۲


لطفا پسوند عدالت را بردارید آدم از کلمه عدالت منزجر میشه اقدامات زشت شما از سهام گرفته تا یارانه تماما مثل مکر شیطانه تا عدالت.

سید حسن صابر خاتمی

۰۱ دی ۱۴۰۲


سلام و عرض ادب من متاهل و کارگر ساختمانی هستم ودارای چهار فرزند هستم و مستأجر سهام عدالت ندارم لطفاً هر وقت موقع ثبت نام شد حتما اطلاع رسانی کنید ممنون میشم اگه واقعا خیری هم که بود خواست کمک کنه واقعا مشکلات مالی دارم به این شماره کارت واریز کنه 5892-1015-3048-8333

امیر

۰۱ دی ۱۴۰۲


چرا میگید سهام عدالت...باید بگید سهام بی عدالت... شما از کدوم عدالت حرف میزنید...من یه کارگر مریض احوال هستم که به زور خرج خانوادم رو میدم...مستاجر هستم...۱۰ ساله ازدواج کردم میترسم بچه دار بشم...خرج خودمو و همسرم رو به زور درمیارم...خیلی از من فقیر تر تو این جامعه هست که اگر از غم و دردشون بگن دل سنگ میترکه...اما دل شما نمیدونم از چیه...

باران

۰۱ دی ۱۴۰۲


فقط وعده ‌وعید کاذب به مردم میدن

مهدی جاوید

۰۱ دی ۱۴۰۲


سلام بنده و خانواده ام از جا ماندگان سهام عدالت هستیم خواهرم در تاریخ 1402/05/12 در بیمارستان تامین اجتماعی سر زایمان به دلیل بی کفایتی کادر درمان بیمارستان با سه تا بچه دختر فوت کرد و پدرم بعد از 6 روز از بس گریه کرد و سرش رو به دیوار میزد در تاریخ 1402/05/18 فوت کرد سرپرستی سه تا بچه به عهده من و مادر سالخورده ام هست ایا خدا رو خوش میاد که ما سهام عدالت نداشته باشیم کل خانواده ام از هم پاشید هیچکس هم پاسخ گوی فوت خواهرم نیست هر جا میرم حتی علوم پزشکی و بیمارستان میگن پرونده خواهرم محرمانه است مگه میشه کسی که با پای خودش بیمارستان بره فوت کنه و بچه اش سالم باشه خدا ازشون نگذره

سعید

۰۱ دی ۱۴۰۲


الان چرا کافی نت ها تبلیغ میکنن ثبت نام فرزندان و دارن از مردم پول جهت ثبت نام میگیرن اگ هنوز ثبت نام انجام نمیشه و کسی برخورد نمیکنه باهاشون

کنیزنارویی

۰۲ دی ۱۴۰۲


سلام من سرپرست یه خانواده ۶نفره هستم هیچ درامدی جزیارانه ندارم شوهرم یه کارگرساده است که کفاف خرج خونه نمیشه مستاجرم تویه اتاق زندگی میگنم سخام عدالت هم ثبت نام نشده ایم نه من نه فرزندانم لطفارسیدگی کنیدخواهش میکنم

کنیزنارویی

۰۲ دی ۱۴۰۲


لطفاسهام عدالت من وفرزندانم راثبت نام کنیدخیلی نیازمندیم بخداقسم بچه هام تواین سرماحتی جوراب ندارندچه برسه لباس زمستانی مردم برابچه هام لباسای کهنشونومیارن لطفارسیدگی کنید

کنیزناروی

۰۲ دی ۱۴۰۲


سلام سرپرست یه خانواده هستم با۶تافرزندمستاجرم تویه اتاق اجاره ای زندگی میکنیم درامدخاصی ندارم درامدم فقط یارانه است شوهرم کارگرساده تست سهام عدالت نه من نه بچه خام کلانداریم ثبت نام نشدیم ازشماخواهش میکنم رسیدگی کنیدسهام رادوباره ثبت نام کنید شماره ملیم۳۳۹۱۹۵۴۴۸۵ شماره تماسم ۰۹۳۷۰۳۹۷۵۹۳ لطفارسیدگی کنیدممنون

محسن امینی

۰۲ دی ۱۴۰۲


دورد بر همه ایرانیان عزیز وخسته نباشید کارمندان سهام عدالت ما خانواده چهار نفر که ازاول سهام عدالت نداریم به کجا مراجعه کنیم خسته شدیم

محمدطالب‌نژاد

۰۲ دی ۱۴۰۲


چندین ساله اقدام میکنیم ولی دروغی بیش نمیبینیم ....

هادی خاکزادی

۰۲ دی ۱۴۰۲


باسلام وخسته نباشید بنده ازجاماندگان سهام عدالت کارگران هستم کارگرساختمانیم کدملی1062922719 شماره تماس 09012265481 باتشکر

عزراییل

۰۲ دی ۱۴۰۲


وقتی امکان ثبت نام نیست چرا صد صفحه خضعبلات نثار خود کرده و مینویسید،

مهرداد

۰۲ دی ۱۴۰۲


اینهمه متن رو خوندیم، آخرش نفهمیدم که چی شد!!! کجا و چطوری باید ثبت نام کنیم؟؟؟!!! سر کاری بود؟!؟!؟!

صمد

۰۲ دی ۱۴۰۲


پس چرا تو خبر می‌نویسید ثبت نام کودکان و جاماندگان؟

اقبال شکری

۰۲ دی ۱۴۰۲


عرض ادب و احترام خدمت سروران جا مانده از سهام عدالت با ۵۱سال سن همراه همسر و دو فرزند دختر و پسر ۱۷و۱۰ساله و بیکار مستاجر بدون هیچگونه خدمات دولتی کد ملی ۳۷۸۱۶۷۵۶۹۶ تلفن تماس ۰۹۱۲۷۲۱۳۶۶۹

مجید

۰۲ دی ۱۴۰۲


با سلام به خدا این عدالت نیست من با سه تا بچه کوچکی مساجرم هستم ولی سهام نداریم تو رو خدا این سایت باز کنید ماهم ثبت نام کنیم از اول سهام نداریم اینم شماره ملی پیگیری کنید ممنون 09156953704

مجید

۰۲ دی ۱۴۰۲


اینم شماره ملی 0860379817

عبدالحمیدزارع

۰۲ دی ۱۴۰۲


باسلام.این جانب تحت پوشش سازمان بهزیستی مرودشت استان فارس هستم دارای یک فرزند پسر وهمسر هستم وسهام عدالت نگرفته . شماره کد ملی.2263104249 شماره تماس.09176190074

امیرگرجی 09369653400

۰۲ دی ۱۴۰۲


اینجانب سهام عدالت نداشته وندارم متاهل داری دوفرزند پسر ودختر هستم لطفا اطلاع رسنی کنین ممنونم

محمد فولادی

۰۳ دی ۱۴۰۲


سلام مانیازمندی برای برای سهام عدالت ما در شرایطی هستیم که نمی توانیم زندگی کنیم از شما کمک می خواهیم ۰۹۰۵۵۰۷۶۰۸۶ سپاس

اصغرعلیزاده

۰۳ دی ۱۴۰۲


باسلام لطفا مارو هم خبرکنیدجامانده ایم ازسهام عدالت

میناامانی سید

۰۴ دی ۱۴۰۲


سلام مانیازمندی برای سهام عدالت درشرایطی هستیم که زندگی کردی تو این شرایط خیلی سخته ۰۹۳۷۲۱۲۶۴۱۰

نظرات بسته شده است