۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

ثبت‌ نام دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، بر اساس پیگیری و هماهنگی‌های به عمل آمده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، ثبت نام دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهد...

ثبت‌ نام دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، بر اساس پیگیری و هماهنگی‌های به عمل آمده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، ثبت نام دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر برای کلیه مقاطع تحصیلی و با رشته‌های تحصیلی متنوع هفته آتی آغاز می‌شود.

تمامی فرزندان معظم شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر که متقاضی شرکت در این آزمون هستند با مراجعه به تارنمای مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران به زودی دفترچه این آزمون در تارنمای مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام و انتخاب شغل محل با اولویت انتخابی خود براساس شرایط مندرج دفترچه آزمون اقدام کنند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط