۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام و قیمت سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری محصولات خودرو ۲ محصول شرکت زامیاد را با موعد تحویل ۳ ماهه و قیمت قطعی و البته بدون قرعه کشی عرضه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر با راهبرد معاصر همراه ...

ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام و قیمت سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری محصولات خودرو ۲ محصول شرکت زامیاد را با موعد تحویل ۳ ماهه و قیمت قطعی و البته بدون قرعه کشی عرضه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر با راهبرد معاصر همراه باشید.

ثبت نام فروش فوری سایپا ۲۰ مهر ۱۴۰۰

طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا برای ۲ محصول شرکت زامیاد از روز سه شنبه ۲۰ مهرماه آغاز می شود.

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، شرایط فروش فوق العاده مهرماه محصولات زامیاد به شرح ذیل اعلام میگردد:

ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰

 سایت ثبت نام سایپابدون قرعه کشی مهر ۱۴۰۰

لازم به ذکر است ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا ز طریق آدرس https://saipa.iranecar.com  امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن به عهده متقاضی خواهد بود.

 

ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰

محصولات عرضه شده فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی ۲۰ مهر ۱۴۰۰

دو محصول نیسان تک سوز آپشنال ؛نیسان دوگانه سوز آپشنا در فروش فوری سایپا ویژه مهر ۱۴۰۰ عرضه می شود.

متقاضیان برای ثبت نام می توانند از ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه تا زمان تکمیل ظرفیت به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، شرایط فروش فوق العاده مهرماه محصولات زامیاد به شرح ذیل اعلام میگردد: متقاضیان برای ثبت نام می توانند از ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه تا زمان تکمیل ظرفیت به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.

ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۰

موعد تحویل سایپا در فروش فوری بدون قرعه کشی ۲۰ مهر 

گروه خودروسازی سایپا به منظور تامین نیاز مشتریان اقدام به اجرای طرح فروش فوری ۲ محصول با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه کرده است.

نحوه واریز وجه سایپا

در این‌ روش فروش متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ روز امروز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ به صورت مستقیم به ثبت نام خودرو تا زمان تکمیل وجه اقدام کنند.

 

قیمت محصولات فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی ویژه مهر ۱۴۰۰

خودرو قیمت (تومان)
نیسان تک سوز آپشنال ۲۴۱.۸۵۰.۰۰۰
نیسان دوگانه سوز آپشنال ۲۵۷.۸۵۰.۰۰۰

 

قابل توجه متقاضیان ثبت نام فروش فوری سایپا

  • جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک “ورود/ثبت نام” انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.
  • محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.
  • متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد . ( به جز محصولات شرکت زامیاد ، کوئیک و کوئیک دورنگ R)
  • شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند . ( به جز محصولات شرکت زامیاد ، کوئیک و کوئیک دورنگ R)
  • توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. “نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا”

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار