۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

ثبت نام ایران خودرو دهه فجر ۱۴۰۱/ خرید ۴ ماشین با قرعه کشی در دهه فجر + طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  ثبت نام ایران خودرو دهه فجر ۱۴۰۱/ خرید ۴ ماشین با قرعه کشی در دهه فجر + طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر. گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلا...

ثبت نام ایران خودرو دهه فجر 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  ثبت نام ایران خودرو دهه فجر ۱۴۰۱/ خرید ۴ ماشین با قرعه کشی در دهه فجر + طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر. گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند. در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود.  این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

شرایط طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر ۱۴۰۱

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو دهه فجر 1401

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو دهه فجر ۱۴۰۱

منابع خبری در توییتر از آغاز مرحله ۴۴ پیش فروش محصولات ایران خودرو با قرعه کشی در بهمن ۱۴۰۱ خبر دادند و به بررسی خودروهای موجود در چهل و چهارمین مرحله قرعه کشی خرید ماشین از ایران خودرو به مناسبت دهه فجر پرداختند.

زمان ثبت نام فروش ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱

با حذف سامانه فروش یکپارچه خودرو، شرکت ایران خودرو به عنوان تنها شرکتی که باید فروش محصولات را به صورت قرعه کشی انجام دهد طرح پیش فروش ۴ محصول خود را از پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ آغاز خواهد کرد.

خودروهای عرضه شده در طرح فروش ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱

خودروهای وانت آریسان دوگانه سوز، رانا پلاس، سورن پلاس و پژو پارس با موتور XUV، چهار محصول شرکت ایران خودرو در مرحله ۴۴ قرعه کشی خودروهای داخلی با قیمت کارخانه (دهه فجر ۱۴۰۱) و موعد تحویل ۴ الی ۱۰ ماهه هستند.

گفتنی است، شرایط و ضوابط ثبت نام در طرح بهمن ماه ایران خودرو به همراه قیمت خودرو های موجود در چهل و چهارمین مرحله قرعه کشی، در سایت این شرکت قابل مشاهده است.

همچنین، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود.

سایت و آدرس اینترنتی ثبت نام ایران خورو بهمن ۱۴۰۱

این طرح از سیزدهم بهمن ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو [به نشانی esale.ikco.ir] برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود.

خودروهای عرضه‌شده در پیش فروش ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱

برخی از منابع از نهایی شدن خودروهای ارائه‌شده در بزرگ‌ترین طرح پیش فروش ایران خودرو خبر می‌دهند. بنا بر اطلاعات به‌دست‌آمده خودروهای خانواده رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ جز این خودروها هستند. البته گفته می‌شود احتمال اضافه شدن دو محصول از خانواده پارس نیز به این بخشنامه وجود دارد.

زمان تحویل این خودروها در بازه‌های چهار ماه تا یک سال اعلام شده است.

شرایط ثبت‌نام در طرح فروش ایران خودرو

حال این پرسش مطرح می‌شود که ثبت‌نام در این پیش‌فروش چه شرایطی دارد؟

متقاضیان طرح پیش فروش ایران خودرو در ابتدا باید  نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین شده است، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل کنند.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیست.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در حساب خود داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه‌شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار