۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳

ثبت نام ایران خودرو امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام ایران خودرو ویژه دهه فجر و قیمت ایران خودرو

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش محصولات خود به مناسبت دهه فجر امروز ۱3 بهمن ۱۴۰۰ اقدام به عرضه تارا اتوماتیک در پیش فروش ایران خودرو نموده است متقاضیان جهت ثبت نام ایران خودرو در امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ به سایت ایران خودرو مراجعه نمایند همچنی...

ثبت نام ایران خودرو امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام ایران خودرو ویژه دهه فجر و قیمت ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  ثبت نام ایران خودرو ویژه دهه فجر امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ آغاز می شود و متقاضیان جهت ثبت نام ایران خودرو به صورت اینترنتی و به روش قرعه کشی به سایت ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir/#!/ مراجعه کنند در ین طرح پیش‌فروش تارا اتوماتیک با موعد تحویل یکساله عرضه می شود در ادامه لینک و نحوه ثبت نام خودرو های ایران خودرو،مهلت ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، قیمت ایران خودرو ، سایت ثبت نام ایران خودرو و زمان قرعه کشی ایران خودرو ویزه دهه فجر در بهمن ۱۴۰۰برای مشخص شدن نتایج قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را همراه با لینک ثبت نام و جزئیات خواهیم آورد.

ثبت نام ایران خودرو امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ویژه دهه فجر

ثبت نام پیش فروش تارا اتوماتیک ایران خودرو از امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ آغاز می شود . طرح پیش فروش عادی با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه خودروی تارا اتوماتیک به روش قرعه کشی و مطابق جدول بخشنامه از سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ادامه خواهد داشت. کلیه شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه فعال خواهد بود.

دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 

مهلت ثبت نام تارا ایران خودرو بهمن ۱۴۰۰

طرح پیش‌فروش تارا اتوماتیک  امروز۱۳ بهمن به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود و مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. و تا پایان ۱۴ بهمن مهلت ثبت نام ایران خودرو ویژه دهه فجر را خواهند داشت.

 

خودرو های عرضه شده ایران خودرو ویژه دهه فجر

ایران‌خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش خودر در بهمن ۱۴۰۰ و به مناسبت دهه فجر  تارا اتوماتیک را عرضه کرده است.

 

 

زمان تحویل ایران خودرو ویژه دهه فجر در بهمن ۱۴۰۰

ایران‌خودرو برنامه پیش فروش تارا اتوماتیک با موعد تحویل هشت ماهه تا یک‌ساله را از فردا به اجرا می‌گذارد.

 

قیمت ایران خودرو تارا اتوماتیک در پیش فروش ویژه دهه فجر 

 

ثبت نام ایران خودرو امروز 13 بهمن 1400+ لینک ثبت نام ایران خودرو ویژه دهه فجر (+جدول فروش)

 

سایت ثبت نام ایران خودرو ویژه دهه فجر در بهمن ۱۴۰۰

متقاضیان می‌توانند، در زمان مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

نحوه ثبت نام ایران خودرو ویژه دهه فجر در بهمن  ۱۴۰۰

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهکشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت ۵ روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است

ثبت نام ایران خودرو امروز

 

شرایط ثبت نام ایران خودرو بهمن ۱۴۰۰

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۲. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکتهای ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۳. دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر(حداقل پایه سوم) الزامی می باشد.

۴. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاصثالثممنوع میباشد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبتنام، شماره حساب(شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.

۶. شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

۷. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۸. فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس وکدپستی) اقدام نماید.

۹. گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱,۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ . امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

نکته ۱: ثبتنام برای متقاضی دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو) ممنوع می باشد.

نکته ۲: ثبتنام متقاضیانی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند، کان لم یکن تلقی شده و فرد متقاضیبه مدت ۳ سال از ثبت نام درتمامی طرح هایفروشآتی محصولاتشرکتایران خودرو محروم خواهد بود .

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط اختصاصی ثبت نام ایران خودرو بهمن ۱۴۰۰

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶ .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق میگیرد.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر میباشد.

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

 

لینک ثبت نام ایران خودرو ویژه دهه فجر

زمان قرعه کشی ایران خودرو ویژه دهه فجر ۱۴۰۰

مراسم قرعه‌کشی این خودرو ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی که روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد، به صورت زنده از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

 

روش استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام ویژه دهه فجر در بهمن۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی به نشانی https://esale.ikco.ir از وضعیت خود مطلع شوید.

 

مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو پس از اعلام نتایج قرعه کشی

متقاضی باید ظرف ۳ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

 

 

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی  ایران خودرو در پیش فروش یکساله

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار