۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲

ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری امروز ۲ آبان ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون كارشناسان رسمی دادگستری امروز 2 آبان 1402

ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری امروز ۲ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ آغاز و تا روز ‌یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ادامه خواهد یافت. دفترچه راهنمای ثبت‌نام هم زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه می شود در مهلت اعلام شده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

آزمون فوق در روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۵برگزار خواهد شد.

ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲( شورایعالی کارشناسان رسمی دادگستری )

ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲

جدول زمانی و نکات مهم

مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ لغایت روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ می باشد

زمان برگزاری آزمون : زمان برگزاری روز جمعه ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ است

ویرایش اطلاعات ثبت نام : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.

توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ثبت نام ۱۵ رقمی دریافت نمایید.

توجه ویژه : جهت طرح سوال می توانید با شماره ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۵۹ حاصل نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۴:۳۰ بجز ایام تعطیل

توجه ویژه : داوطلبان بایستی سریال ثبت نام ۱۲ رقمی سیستم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۶/۰۰۰/۰۰۰ریال معادل ششصد هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.

توصیه‌های مهم به داوطلبان گرامی

۱- داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند
۲- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی، اختصاصی و جدول های رشته محل مورد تقاضا مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.
۳- فقط کارشناسان رسمی دادگستری دارای پروانه معتبر کارشناسی رسمی دادگستری از کانون کارشناسان رسمیِ متقاضی انتقال یا تغییر رشته ، مجاز به استفاده از بند انتقال یا تغییر رشته هستند. استفاده از این بند توسط متقاضیان عادی که پروانه معتبر کارشناسی ندارند تخلف محسوب می شود.
۴- داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
۵- در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می‌باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.
۶- برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایند.
۷- داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمایند.
۸- داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.
۹- توصیه می‌شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲

برای دانلود کلیک کنید

دفترچه ثبت نام آزمون دادگستری

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط