۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

تکنولوژی

تکنولوژی/ کراس پلی و سیستم مورد نیاز رایانه شخصی فاش شد!

Ghost of Tsushima Director’s Cut اولین عنوان پلی استیشن روی رایانه شخصی است که از یک پوشش جدید پلی استیشن استفاده می کند که شامل لیست دوستان، جوایز، تنظیمات و نمایه شما می شود. این ویژگی در رایانه های شخصی ویندوزی موجود است و از منوی بازی...

تکنولوژی/ کراس پلی و سیستم مورد نیاز رایانه شخصی فاش شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امروز ما تمام جزئیات مربوط به پشتیبانی متقابل در حالت Legends و گنجاندن یک پوشش جدید پلی استیشن را با پشتیبانی از PlayStation Trophies و موارد دیگر به شما ارائه می دهیم.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

 همکاری آنلاین

همانطور که قبلاً اعلام کرده بودیم، Ghost on Tsushima Director’s Cut روی رایانه شخصی شامل بازی کامل، الحاق جزیره Iki و حالت چند نفره آنلاین همکاری Legends است. به لطف پشتیبانی متقابل، بازیکنان Legends در رایانه های شخصی ویندوزی می توانند با بازیکنان هر دو کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ متحد شوند و از چت صوتی درون بازی برای برقراری ارتباط استفاده کنند. برای دسترسی به حالت Legends باید وارد حساب شبکه پلی استیشن خود شوید.در حین انجام بازی، می‌توانید مانند کنسول‌های پلی‌استیشن، جوایز پلی‌استیشن کسب کنید. بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در رایانه شخصی همان مجموعه تروفی بازی روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ را به اشتراک می‌گذارد. علاوه بر این، نسخه رایانه شخصی نیز از Achievements در Steam و فروشگاه Epic Games پشتیبانی کامل دارد.

تکنولوژی/ کراس پلی و سیستم مورد نیاز رایانه شخصی فاش شد!

تکنولوژی/ کراس پلی و سیستم مورد نیاز رایانه شخصی فاش شد!

برای استفاده از ویژگی‌هایی مانند جوایز، لیست دوستان و بازی متقابل، می‌توانید با حساب موجود خود در شبکه پلی‌استیشن وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید. استفاده از روکش پلی استیشن هم برای تجربه تک نفره و هم برای حالت Legends اختیاری است.وقتی یک بازی را از کنسول‌های پلی‌استیشن به رایانه شخصی می‌آوریم، تیم Nixxes همیشه تلاش می‌کند تا تجربه‌ای عالی را به هرچه بیشتر بازیکنان ارائه دهد. در Ghost of Tsushima Director’s Cut بر روی رایانه شخصی، طیف وسیعی از تنظیمات گرافیکی از پیش تعیین شده را خواهید دید که با هدف اجرای خوب بازی بر روی سخت افزارهای قدیمی و همچنین درخشش آن در رایانه های شخصی رده بالا.** در زیر جزئیات را مشاهده خواهید کرد. بر روی سخت افزار توصیه شده برای از پیش تنظیم های مختلف که در بازی موجود است.

همانطور که در اطلاعیه اولیه ما توضیح داده شد، Ghost of Tsushima Director’s Cut بر روی رایانه شخصی به طور کامل برای نمایشگرهای فوق عریض با پشتیبانی از رزولوشن های ۲۱:۹ و ۳۲:۹ بهینه شده است. حتی وضوح ۴۸:۹ و تنظیم مانیتور سه گانه نیز پشتیبانی می شود.می توانید نرخ فریم خود را با NVIDIA DLSS 3، AMD FSR 3 یا Intel XeSS افزایش دهید یا کیفیت تصویر را با NVIDIA DLAA یا AMD FSR 3 Native AA افزایش دهید.*** این بازی همچنین دارای پشتیبانی گسترده از کنترلر، از جمله پشتیبانی کامل از کنترلر PlayStation DualSense با بازخورد لمسی و محرک های تطبیقی، در حالی که از اتصال سیمی استفاده می کند.در Nixxes و Sucker Punch، ما تحت تأثیر واکنش مثبت جامعه رایانه های شخصی به اعلام اولیه خود قرار گرفتیم. بسیاری از شما مشتاقانه منتظر تجربه داستان جین و درگیر شدن در حالت چند نفره Legends هستید و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا زمانی که بازی در ۱۶ می عرضه شود، این اتفاق بیفتد.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط