۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

تکلیف برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محسن منصوری در جلسه هماهنگی مراسم ایام الله دهه فجر با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم اظهار داشت: اهمیت برگزاری مراسم دهه فجر امسال چندین برابر نسبت به سال‌های گذشته است؛ چرا که در دو سال گذشته ب...

تکلیف برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محسن منصوری در جلسه هماهنگی مراسم ایام الله دهه فجر با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم اظهار داشت: اهمیت برگزاری مراسم دهه فجر امسال چندین برابر نسبت به سال‌های گذشته است؛ چرا که در دو سال گذشته به سبب شرایط کرونا و دیگر شرایط نتوانستیم به شکل مطلوبی این مراسم را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: امسال شرایط اقتصادی ویژه ای داریم و دشمن تمرکز خود را به کار گرفته که کشور را به ناکارآمدی متهم کند، از اینرو فشارها زیاد است و از سوی دیگر سال اول شروع فعالیت دولت سیزدهم می باشد که عبور از این تنگناها اهمیت دارد و حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی از نظام است و نشان می دهد که مردم با همه چالش ها پای کار اصلی انقلاب هستند.

استاندار تهران با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه حرکت شتابنده برای فعالیت‌های اجرایی کشور است، عنوان کرد: این ایام باید به صورت ویژه تدبیر شود، از اینرو جلسه‌ای در این سطح برگزار شده تا دغدغه‌ها بازخوانی شود.

منصوری گفت: تاکید بر “جهاد تبیین” در این مقطع به معنای بازخوانی کارآمدی و دستاوردهای انقلاب است، هر چند مشکلاتی وجود دارد اما کارهای زیادی نیز در کشور انجام شده است.

وی افزود: ۴۳ سال برای یک نظام اجتماعی عمر زیادی نیست و نوپا محسوب می شود، اما در این چهار دهه اتفاقات بزرگی در کشور رخ داده که باید به صورت درست و هنری انعکاس پیدا کند، به علاوه تقاضا داریم مسئولین به عنوان رسانه عمل کنند و در مراسم ها و مناسبات حضور پیدا کنند و میز خدمت در حاشیه شهرها راه بیفتد.

استاندار تهران تاکید کرد: مشابه این نشست در تمام شهرستان ها، بخش ها و حتی روستاها تشکیل شود و ستادها را تشکیل دهند، تشکیل این ستادها موضوعیت دارد و ایستادن پای گفتمان انقلاب اسلامی است؛ در همین راستا نیز کمیته های ۲۵ گانه، فعالیت‌ها را به شکل جدی دنبال کنند.

منصوری افزود: فعال شدن شبکه‌های گسترده موجود نیز اهمیت زیادی دارند از جمله شبکه بسیج که باید فعال شود، شبکه امور مساجد به برکت جمهوری اسلامی تقویت شده، آموزش و پرورش در شهر و شهرستان های تهران شبکه مدارس، اولیا و مربیان و جریان های دانش آموزی به ویژه انجمن های اسلامی دانش آموزان را فعال کنند، شبکه اصناف و شبکه کارگری نیز باید در این مسئله درگیر شوند، در سطح استان تهران شورای هماهنگی بانک‌ها را داریم که از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر تاکید بر فعالیت های خرد و خانگی می باشد باید عملیات های کوچک خانگی تعریف شود ، اگر بنا باشد بر سر در اداره پرچم بزنیم ارزش دارد، اما اگر یک خانواده به صورت خودجوش این کار را انجام دهد ماندگاری بیشتری دارند، چراکه اگر این فعالیت‌ها را به بطن مردم گره بزنیم موفق تر خواهیم بود.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت افتتاح پروژه ها افزود: بهترین ایام برای اجرایی شدن و افتتاح پروژه های بخش دولتی و بخش خصوصی ایام الله دهه فجر است و باید برنامه‌های منسجم افتتاحیه داشته باشیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار