۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸

تولید فصل دوم سریال «موج اول» بزودی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «سعید کمانی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «موج اول» درباره ادامه ساخت این سریال گفت: این سریال اولین سریالی بود که درباره کرونا و شرایط ابتدای شیوع کرونا در ایران ساخته شد. بلافاصله بعد از پخش فصل ...

تولید فصل دوم سریال «موج اول» بزودی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «سعید کمانی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «موج اول» درباره ادامه ساخت این سریال گفت: این سریال اولین سریالی بود که درباره کرونا و شرایط ابتدای شیوع کرونا در ایران ساخته شد. بلافاصله بعد از پخش فصل اول، نگارش فصل دو را توسط حجت قاسم زاده اصل آغاز شده است.

وی ادامه داد: بزودی و با پایان نگارش فصل دو «موج اول» قرار است این سریال تولید خود را در ۱۰ قسمت برای شبکه سه آغاز کند.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: از آنجایی که هر فصل از این سریال را نویسنده و کارگردان مجزایی پیش می برند، کارگردان این فصل نیز محمدصادق بکتاشیان است.

کمانی گفت: این سریال در سه فصل ۱۰ قسمتی محصول خانه تولیدات جوان است و سه کارگردان جوان این سریال را می سازند که اولین تجربه برای آنها محسوب می شود. فصل اول را سجاد حسینی و فصل دو را محمد صادق بکتاشیان و فصل سه را محمد علیزاده کارگردانی می کنند.

این سریال داستان شیوع کرونا در کشور است و روزهای ابتدایی شیوع این بیماری را نشان می دهد که عده ای درگیر این هستند آیا این بیماری کرونا است یا آنفولانزا؟ آنها در ادامه به این نتیجه می رسند که این بیماری همان کرونا است.

در فصل ابتدایی این سریال «محسن قصابیان» که بازیگر اصلی فیلم سینمایی «منصور» بود، در نقش ابراهیم بازی کرده بود. همچنین «مهدی فخیم زاده» نقش دکتر فوق تخصص بیماری های عفونی بازی می کرد که از رزمنده های جنگ بوده و با ابراهیم هم سنگر بوده اند. دکتر جهان در این سریال یکی از نقش های اصلی را عهده دارد و در روند و جلوگیری بیماری در این بیمارستان صحرایی نقش به سزایی دارد. فریبا متخصص در این سریال در نقش آفاق، آتش تقی پور حجت،‌ علی غلامی امیرعلی، اصغر نقی زاده کریم سواری، یلوفر رجایی،‌مهدی فریضی بازیگران اصلی هستند که همگی پرستار و پزشک بودند.

در این فصل دوم نیز تاکنون حضور محسن قصابیان، علی غلامی، آتش تقی پور، ساخو آرام، روزبه اختری، کوروش سلیمانی، آرام احمری نیا، اصغر نقی زاده قطعی شده است.

همچنین بنا است تا نام سریال در فصل های بعدی نیز تغییر کند اما هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار