۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸

توقیف بیش از ۳ تن مرغ در گیلان+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از رکنا،سرهنگ عبدالعلی شعبانی، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان آستارا به منظور مقابله با ورود و خروج ...

توقیف بیش از ۳ تن مرغ در گیلان+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از رکنا،سرهنگ عبدالعلی شعبانی، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان آستارا به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به ۳ دستگاه خودرو باری نیسان که از مسیر آستارا به اردبیل در حال تردد بودند، مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت در بازرسی از این خودروها خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی افزود: مرغ‌ها پس از هماهنگی قضائی با نظارت اداره دامپزشکی تحویل اتحادیه مرغ و گوشت شد.

سرهنگ شعبانی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار