۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱

توصیه‌ های مهم ساپینتو به بازیکنان استقلال؛ با این نکات طلایی شما برنده‌اید/ تنها کار مهم ‌تان یک چیز است/ روی دربی تمرکز کنید حتی وقت استراحت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که در تابستان سال گذشته با عقد قراردادی دو ساله به این تیم پیوست در نخستین نشست خبری  اش قول کسب چهار جام قهرمانی را به هواداران این تیم داد. او تا اینجا توا...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که در تابستان سال گذشته با عقد قراردادی دو ساله به این تیم پیوست در نخستین نشست خبری  اش قول کسب چهار جام قهرمانی را به هواداران این تیم داد. او تا اینجا توانسته در دیدار سوپرجام، اولین قهرمانی استقلال را به دست بیاورد. او در رقابت‌های جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و حالا در صدر جدول رده بندی لیگ برتر تیمش را امیدوارترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی می‌بیند.

ساپینتو با اتکا به این اتفاقات مثبت برای تیمش در روزهای اخیر نکات مهمی را با بازیکنانش در میان گذاشته است. ساپینتو در روزهای گذشته و در جمع بازیکنان تیمش به شدت آنها را به تمرکز داشتن روی دربی تشویق کرده و گفته: «باید تمام تمرکزتان روی دربی باشد. لطفاً در این چند روز به هیچ چیزی غیر از دربی فکر نکنید. از صبح تا شبحتی وقت استراحت تان باید درباره این بازی، اتفاقات، صحنه‌ها و موقعیت‌هایی که در آن برای شما یا حریف ایجاد میشود فکر کنید».

او در تاکید روی این صحبت‌هایش به استقلالی‌ها گفته: «فقط باید حواستان جمع باشد و به نکاتی که به شما میگویم توجه کنید. در آنصورت قطعاً می توانید در دربی برنده باشید».

ساپینتو در روزهای اخیر همراه با گروه آنالیز تیم استقلال بارها فیلم مسابقات اخیر پرسپولیس را نگاه کرده و درباره نقاط ضعف و قوت این تیم نکاتی را به شاگردانش انتقال داده که اسم آنها را نکات طلایی گذاشته است.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار