۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸

تنها رقیب نکونام برای رسیدن به نیمکت استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از طرفداری، در روزهایی که به نظر جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال قطعی شده است، مدیران استقلال ابتدا قصد داشتند یک سرمربی خارجی را انتخاب کنند و مهدی پاشازاده به عنوان دستیار اول او فعالی...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از طرفداری، در روزهایی که به نظر جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال قطعی شده است، مدیران استقلال ابتدا قصد داشتند یک سرمربی خارجی را انتخاب کنند و مهدی پاشازاده به عنوان دستیار اول او فعالیت کند که با توجه به ممنوعیت عقد قرارداد دلاری، این موضوع منتفی شد.

 استقلالی ها بعد از این موضوع سراغ ۴ گزینه داخلی رفتند که از بین آنها مهدی رحمتی هدایت نساجی را برعهده گرفت و حالا قرار است سرمربی جدید آبی ها از بین جواد نکونام، ساکت الهامی و محمد ربیعی انتخاب شود.

پیش از این قرار بود روزگذشته اعضای هیات مدیره استقلال انتخاب شوند، امروز اعضا مدیرعامل جدید را انتخاب کنند و از روز پنجشنبه پروسه انتخاب سرمربی آبی ها شروع شود.

اما به تعویق افتادن انتخاب هیات مدیره باشگاه استقلال، انتخاب سرمربی جدید تا یکشنبه هفته آینده متوقف شده است و اگر اتفاق غیر منتظره ای نیافتد، مذاکرات هفته آینده شروع می شود و نکونام اولین مربی است که با آبی ها پای میز مذاکره خواهد نشست.
پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار