۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶

تلگرام روز به روز پیشرفته تر از قبل می شود

آخرین به‌روز رسانی تلگرام در لینک شماره تلفن، دانلود منیجر و موارد دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تلگرام روز به روز پیشرفته تر از قبل می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در به‌روز رسانی لینک شماره تلفن شما می‌توانید همیشه یک نام کاربری در تلگرام ایجاد و لینک t.me/username خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران شما را بدون داشتن شماره تلفنتان پیدا کنند.در این به روز رسانی جدید نام‌های کاربری باعث می‌شوند تا افراد امکان جستجوی جهانی شما را داشته باشند. همچنین این به روز رسانی به شما امکان می‌دهد پیوند مستقیم t.me را به شماره تلفن تلگرامی خود به اشتراک بگذارید.

فرمت این لینک‌ها t.me/+۱۲۳۴۵۶۷۸۹ با شماره تلفن کامل در قالب بین المللی است. البته، پیوند در صورتی کار می‌کند که تنظیمات حریم خصوصی فرد به دیگران اجازه دهد آن را با شماره تلفن خود پیدا کنند. بنابراین، با استفاده از این پیوند‌ها اکانت شما قابل جستجو نیست، اما  به کسانی که شماره تلفن شما را دارند اجازه داده می‌شود راحت‌تر با شما تماس بگیرند.

در قسمت‌های دیگر تلگرام یک دانلود منیجر جدید معرفی می‌شود. هنگامی که فایل‌ها به طور فعال در حال بارگیری هستند، یک نماد جدید در نوار جستجو ظاهر می‌شود. برای مشاهده، توقف موقت، از سرگیری و اولویت بندی دانلودها، می‌توانید روی نماد ضربه بزنید یا به برگه «دانلودها» در قسمت جستجو بروید. همچنین هنگام ارسال چند عکس می‌توانید پیش‌نمایش آلبوم رسانه را ببینید و موارد را قبل از ارسال مجدد، مرتب  یا حذف کنید.

اپلیکیشن اندروید تلگرام  با یک جلوه جدید تغییر چهره می‌دهد. در حالت شب، پانل‌ها و سرصفحه‌ها ظاهر شفاف ظریفی خواهند داشت و پس‌زمینه چت، برچسب‌ها و فایل‌های رسانه را برجسته‌تر می‌کنند. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن، پشتیبانی از پخش زنده است. این به‌روزرسانی به شما این امکان را می‌دهد تا از ابزار‌های پخش جریانی مانند OBS Studio و XSplit Broadcaster  استفاده کنید تا به راحتی پوشش‌ها و طرح‌بندی‌های چند صفحه‌ای را اضافه کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار