۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷

تقدیر وزیر اقتصاد از بانک ملی ایران در سفر به استان کردستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وزیر امور اقتصادی با حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک‌های استان کردستان از خدمات بانک ملی ایران به مرد...

تقدیر وزیر اقتصاد از بانک ملی ایران در سفر به استان کردستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وزیر امور اقتصادی با حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک‌های استان کردستان از خدمات بانک ملی ایران به مردم و استان های محروم قدردانی کرد.

سیداحسان خاندوزی از زیرمجموعه‌های وزارت اقتصادی و دارایی در استان خواست تا خستگی‌ناپذیر و به صورت ویژه به مردم استان کردستان خدمت کنند.

وی افزود: برخی استان‌ها مثل کردستان میراث‌دار کم توجهی بوده اند که باید در حد شایستگی مردم استان جبران شود و برای جبران عقب ماندگی باید با سرعت بیشتری کار ادامه یابد تا بتوان زیرساخت های لازم و امکان شکوفایی استعداهای اقتصادی را فراهم کرد.

علی اشرف یوسفی قیاسی ، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان و رئیس اداره امور شعب استان کردستان، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بانک های استان در شاخص های مخلف بانکی ، به ارائه پیشنهادات مختلف در این خصوص پرداخت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان سفر خود به استان کردستان بعد از بازدید از طرح تجاری تفریحی سنه سنتر، با فعالان اقتصادی استان نیز دیدار کردو سپس برای بازدید از مرز باشماق مریوان و اطلاع از وضعیت مرز، به مریوان سفر کرد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار