۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

تغییر چهره ساکت با گل سوم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، شاگردان ساکت در شروع دیدار مقابل پرسپولیس غافلگیر شدند و در ۱۰ دقیقه ابتدایی دو گل دریافت کردند تا کار سختی برای ادامه بازی داشته باشند، اما نکات تاکتیکی الهامی شرایط تیمش را بهبود بخشید و آنها ر...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، شاگردان ساکت در شروع دیدار مقابل پرسپولیس غافلگیر شدند و در ۱۰ دقیقه ابتدایی دو گل دریافت کردند تا کار سختی برای ادامه بازی داشته باشند، اما نکات تاکتیکی الهامی شرایط تیمش را بهبود بخشید و آنها را در مسیری قرار داد که دوباره شانس بازگشت به بازی پیدا کنند و حتی به گل اول هم برسند.

هوادار می‌توانست با کم کردن اختلاف گل به رختکن برود، اما پنالتی مسعود شجاعی هدر رفت که همین اتفاق منجر به ایجاد تغییرات بیشتر در شکل بازی هوادار در نیمه دوم و تغییرات ساکت الهامی شد که یکی از بازیکنان تعویضی او توانست گل اول را بزند و شانس برتری و صعود به فینال را پیدا کنند.

در حالی که شاگردان الهامی در نیمه دوم نمایش بهتری نسبت به تیم عقب کشیده پرسپولیس داشتند و نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، سرخ‌پوشان روی یک ضدحمله سریع و پاس‌های پیاپی توانستند برای سومین بار توسط عیسی آل‌کثیر به گل برسند که این اتفاق منجر به تغییر چهره ساکت و پایان امیدهای او برای سومین تجربه حضور در فینال شد و این مربی را ناکام گذاشت.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط