۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱

تغییرات واتساپ در چت گروهی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،چند‌ماه پیش اخباری مبنی‌بر تلاش مهندسان واتس‌ اپ برای عرضه قابلیتی جدید به‌نام Reactions در فضای وب منتشر شد و حالا طبق آخرین گزارش‌‌‌ ها، چیزی به عرضه عمومی‌‌‌ این ویژگی باقی نمانده است.  وب‌سایت ...

تغییرات واتساپ در چت گروهی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،چند‌ماه پیش اخباری مبنی‌بر تلاش مهندسان واتس‌ اپ برای عرضه قابلیتی جدید به‌نام Reactions در فضای وب منتشر شد و حالا طبق آخرین گزارش‌‌‌ ها، چیزی به عرضه عمومی‌‌‌ این ویژگی باقی نمانده است.

 وب‌سایت WABetainfo، با انتشار تصاویر و اطلاعاتی از قابلیت Reactions نوشت که این ویژگی به‌زودی برای چت‌‌‌های خصوصی و گروهی قابل استفاده خواهد بود و کاربران می‌توانند نسبت به پیام‌‌‌های دیگران، واکنش نشان دهند.


همچنین طبق گفته این منبع خبری، کاربران می‌توانند نوع واکنش افراد را نسبت به پیام‌‌‌ها مشاهده کنند. این جزئیات از طریق تب اطلاعات مربوط به این ویژگی قابل‌رویت خواهد بود. اسکرین‌‌‌شات‌‌‌های منتشرشده نشان می‌دهد که تمامی‌‌‌واکنش‌‌‌ها، در دو تب جداگانه به نمایش درمی‌‌‌آید، به‌نحوی‌که در تب All، همه واکنش‌‌‌ها فهرست خواهند شد و تب دیگر نیز به نمایش میزان استفاده از یک ایموجی خاص اختصاص خواهد داشت. در واقع، کاربر می‌تواند با کلیک‌کردن روی آمار‌، افرادی را که در یک چت گروهی به یک پیام واکنش نشان دادند، مشاهده کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کاربران واتس‌اپ به‌زودی می‌توانند واکنش‌‌‌های خود را نسبت به پیام‌‌‌ها به ۶ حالت نشان دهند که این حالت‌‌‌ها شامل پسندیدن (Like)، دوست‌داشتن (Love)، خندیدن (Laugh)، تعجب‌کردن (Surprised)، ناراحت‌شدن (Sad) و تشکر کردن (Thanks) می‌شوند.

درباره زمان عرضه قابلیت Reactions نیز باید گفت که طبق این وب‌سایت، زمان دقیقی برای عرضه عمومی ‌‌‌این ویژگی در دست نیست اما شواهد حاکی از آن است که ابتدا برای کاربران نسخه ‌آی‌اواس واتس‌اپ عرضه خواهد شد و این انتظار چندان هم طولانی نخواهد بود. اخیرا نیز WABetainfo تصاویری را منتشر و عنوان کرد که واتس‌اپ در حال آماده‌‌‌سازی قابلیتی جدید است که می‌تواند امکان تنظیم سرعت پخش پیام‌‌‌های صوتی را به این پلت‌فرم اضافه کند. در حال‌حاضر این امکان روی پیام‌‌‌های صوتی فورواردشده قابل‌استفاده نیست.

محمدرضاحسینی راوندی

مهر نیوز

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار