۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷

تعطیلات عید قربان بر بازار سکه، طلا و ارز تاثیر گذاشت؛ ۱۴۰۲/۴/۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، به نقل از اقتصادنیوز؛ قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نوسان کاهشی ۵ هزار تومانی را ثبت کرد و بر روی ۲میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان قرار گرفت. قیمت سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل...

قیمت سکه و طلا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، به نقل از اقتصادنیوز؛ قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نوسان کاهشی ۵ هزار تومانی را ثبت کرد و بر روی ۲میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان قرار گرفت.

قیمت سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل در محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

بازار ارز هرات و دبی امروز سه شنبه ۶ تیر ما به دلیل تعطیلات چند روزه عید قربان تعطیل بود. در تهران هم نرخ دلار طبق اعلام سایت ها مرز ۴۸ هزارو ۸۰۰ تومان را از دست داد و در پله سوم کانال ۴۸ هزار تومان معامله شد.

نکته مهم بازار این است که تعطیلی بازار های همسایه باعث شده سطح تقاضا برای اسکناس آمریکایی در تهران کاهش یابد.

نرخ ارز در بازار رسمی

در بازار رسمی هم، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز یک کاهش دیگر را ثبت رساند. قیمت دلار امروز، ‌‌‌‌سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهشی نامحسوسی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۶۷ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در این مرکز که طی روزهای اخیر در کانال ۴۴ و ۴۵ تومانی در نوسان بوده، امروز با افزایش تقریبا ۱۰۰ تومانی رقم ۴۵ هزار و ۲۶ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان اعلام شده است. نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۱۶ تومان، ۴۰ هزار و ۹۳۲ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۵ تومان درج شده است.

نوسان کاهشی قیمت طلا و سکه

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نوسان کاهشی ۵ هزار تومانی را ثبت کرد و بر روی ۲میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان قرار گرفت.

قیمت سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل در محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط