۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷

تعرفه بیمه تکمیلی فرهنگیان که از اسفند ۹۹ تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۴ + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تعرفه بیمه تکمیلی فرهنگیان که از اسفند ۹۹ تا اسفند ۱۴۰۰ منعقد و تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۴ نیز تمدید شده است برای تمامی متقاضیان بیمه تکمیلی به تفکیک نوع پوشش به شرح ذیل است: تعرفه بیمه تکمیلی فرهن...

تعرفه بیمه تکمیلی فرهنگیان که از اسفند ۹۹ تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۴ + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تعرفه بیمه تکمیلی فرهنگیان که از اسفند ۹۹ تا اسفند ۱۴۰۰ منعقد و تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۴ نیز تمدید شده است برای تمامی متقاضیان بیمه تکمیلی به تفکیک نوع پوشش به شرح ذیل است:

تعرفه بیمه تکمیلی فرهنگیان

۱- حق بیمه ماهیانه در طرح “الف”  برای هر نفر از کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و افراد تحت‌تکفل ایشان که توسط متقاضی پرداخت می‌شود مبلغ ۸۵۰۰۰۰ ریال می باشدکه تماماً از حقوق کارمند کسر می شود.

۲- حق بیمه ماهیانه در طرح “الف” با توجه به خدمات ارائه شده برای والدین و همسر کارکنان مونث که توسط متقاضی پرداخت می شود مبلغ۷۶۰۰۰۰ ریال است که تماماً از حقوق کارمند کسر می شود.

۳- حق بیمه ماهیانه در طرح “ب” برای هر نفر از کارکنان رسمی، پیمانی و افراد تحت‌تکفل ایشان که توسط متقاضی پرداخت می‌شود مبلغ ۴۹۵۰۰۰ ریال است که تماماً از حقوق کارمند کسر می شود.

۴- حق بیمه ماهیانه در طرح “ب” برای هر نفر از کارکنان قراردادی و افراد تحت‌تکفل ایشان که توسط متقاضی پرداخت می‌شود مبلغ ۴۹۵۰۰۰ ریال است که تماماً از حقوق کارمند کسر  می شود.

۵- در طرح “ب” والدین تمامی کارکنان و همسر کارکنان مونث (قرارداد نوع دوم) مطابق با جدول و مفاد شیوه‌نامه پیوست با مبلغ سرانه  ۷۶۰۰۰۰ ریال به ازای هر نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط