۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷

تصویری عجیب از عصبانیت مربی مطرح استقلالی پس از ترخیص از بیمارستان

[ad_1] خبرورزشی – امیر قلعه نویی شب قبل از دیدار گل گهر و آلومینیوم اراک به دلیل مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شد و حضور وی در بازی حساس گل گهر در برابر آلومینیوم اراک در هاله از ابهام قرار داشت. اما با نظر پزشک معالج قلعه نویی مرخص ...

تصویری عجیب از عصبانیت مربی مطرح استقلالی پس از ترخیص از بیمارستان

[ad_1]

خبرورزشی –

امیر قلعه نویی شب قبل از دیدار گل گهر و آلومینیوم اراک به دلیل مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شد و حضور وی در بازی حساس گل گهر در برابر آلومینیوم اراک در هاله از ابهام قرار داشت. اما با نظر پزشک معالج قلعه نویی مرخص شد و مقرر شد تا چند روزی در خانه به استراحت بپردازد.

قلعه نویی و شاگردانش که نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی ۶ امتیازی داشتند علی رغم کسالتی که داشت و دستور پزشک برای استراحت چند روزه ترجیح داد در این بازی حساس بازیکنان خود را تنها نگذارد و آنها را از نزدیک هدایت کند.

گل گهر سیرجان در نهایت موفق شد در هفته بیست و ششم دو بر یک تیم منصوریان را شکست دهد و به ناکامی‌های خود پایان ببخشد.

در یک صحنه که از امیرقلعه نویی در کنار زمین گرفته شده مشهود است که در فرصتی که بازیکن تیمش کار تاکتیکی را درست انجام نداده چنین عصبانی شده و مانند شوت‌های دوران جوانی که ضربات خوبی به توپ می‌زد، در کنار زمین طوری بطری آب را شوت کرد که با باز شدن در بطری از شدت ضربه او صحنه جالبی به ثبت رسیده است.

تصویری عجیب از عصبانیت مربی مطرح استقلالی پس از ترخیص از بیمارستان

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط