۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵

تصویربرداری فصل سوم«ساخت ایران»با قصه و بازیگران جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «بهمن گودرزی» کارگردان سریال «ساخت ایران ۳» پیرامون این سریال گفت: مدتی است مشغول تصویربرداری فصل سوم هستیم و این روزها هفته پایانی تصویربرداری‌مان در حومه تهران است. وی درباره تفاوت بین فصل های ا...

تصویربرداری فصل سوم«ساخت ایران»با قصه و بازیگران جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «بهمن گودرزی» کارگردان سریال «ساخت ایران ۳» پیرامون این سریال گفت: مدتی است مشغول تصویربرداری فصل سوم هستیم و این روزها هفته پایانی تصویربرداری‌مان در حومه تهران است.

وی درباره تفاوت بین فصل های این سریال ادامه داد: ما سعی کردیم این فصل از ساخت ایران را با کیفیت و جذاب تر از فصل های قبلی بسازیم، چه در بخش قصه و فیلم نامه و چه در متن و اجرا. به طور معمول بین سریال های چند فصلی، دیده می شود که فصل های جدیدشان کیفیت مطلوبی نسبت به فصل های قبلی ندارند. اما در مورد فصل سه ساخت ایران این موضوع مصداق ندارد.

کارگردان سریال «زیر همکف» درباره اینکه آیا تغییر بازیگران این سریال به کیفیت کار لطمه زده است؟ گفت: نه، چون قصه جدید شده است نیاز به بازیگران جدید داشتیم که آمدند و به خوبی در جای خود قرار گرفتند و فکر می کنم اگر فصل بعدی هم ساخته شود نیازمند حضور بازیگرانی است که در فصل سه حضور داشتند.

گودرزی در ادامه بیان داشت: خط قصه فصل سه تغییر کرده است، هر چند خط اصلی در  فصل یک و دو هم خیلی به هم مرتبط نبود و تنها نقطه تشابه‌شان حضور برخی بازیگران بود.

وی درباره حضور خود به عنوان کارگردان در تلویزیون نیز گفت: چند طرح و فیلم نامه تلویزیونی دارم اما نمی دانم که به کجا برسد.

امین حیایی، محمدرضا گلزار، مجید صالحی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، فرهاد اصلانی، آناهیتا درگاهی، پاملا الکیک، پیر داغر، گوهر خیراندیش، الیکا عبدالرزاقی، بهاره رهنما، مهران رجبی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی، امیرحسین رستمی، حسین امیدی از بازیگران این سریال در فصل سه هستند.

محمدحسین لطیفی فصل اول ساخت ایران را کارگردانی کرد،‌ برزو نیک نژاد فصل دو را ساخت و بهمن گودرزی کارگردان فصل سوم است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار