۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰

تصمیم گل ‌محمدی در خصوص این بازیکن درست بود/ مربی اسپانیایی هم اعتقادی به او ندارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حامد پاکدل که در ابتدای لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوست، کمتر از دو فصل در این تیم حضور داشت. پاکدل که در تیم آلومینیوم اراک چهره شد، عملکرد ضعیف و پرانتفادش در این فصل صدای هواداران پرسپولیس را ...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حامد پاکدل که در ابتدای لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوست، کمتر از دو فصل در این تیم حضور داشت. پاکدل که در تیم آلومینیوم اراک چهره شد، عملکرد ضعیف و پرانتفادش در این فصل صدای هواداران پرسپولیس را درآورده بود، در نهایت در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و سرمربی پرسپولیس اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد.

از همین رو این بازیکن از جمع پرسپولیسی‌ها جدا و راهی تبریز و باشگاه تراکتور شد. نکته جالب در خصوص پاکدل این است که او در تیم جدیدش هم نیمکت نشین است و به نظر می‌رسد پاکو خمز سرمربی موفق و اسپانیایی تراکتور هم اعتقادی به این بازیکن ندارد و ترجیح می‌دهد تیمش را بدون مهاجم تخصصی به زمین بفرستد ولی از مهاجم سابق پرسپولیس استفاده نکند.

خود این بازیکن که دوست داشت در پرسپولیس بماند، در نهایت مجبور به جدایی شد. حالا با نیمکت نشینی‌های متوالی پاکدل در تراکتور، مشخص می‌شود تصمیم گل محمدی در کنار گذاشتن او درست بود و حالا می‌بینیم سرمربی اسپانیایی تراکتور هم که نتایج بسیار خوبی با این تیم گرفته، علاقه‌ای به فیکس بازی دادن پاکدل ندارد و این بازیکن در تیم جدیدش هم نیمکت نشین است.

پاکدل نه تنها هنوز برای تراکتور گلی نزده ، بلکه به ندرت فرصت بازی کردن پیدا می‌کند و حتی محمد عباس زاده که آقای گل لیگ به حساب می‌آید هم در این تیم نیمکت نشین است. با توجه به عملکرد پاکدل در تراکتور و اینکه خمز هم اعتقادی به این بازیکن ندارد، بعید نیست مهاجم سابق پرسپولیس بعد از نیم فصل حضور در جمع تبریزی‌ها از این تیم جدا شود.

سرمربی اسپانیایی تراکتور قراردادش را با این تیم تمدید کرده و فصل آینده هم هدایت تبریزی‌ها را بر عهده خواهد داشت. از همین رو احتمال جدایی بازیکنانی مثل پاکدل زیاد است و ممکن است این بازیکن در لیست مازاد سرمربی تراکتور قرار بگیرد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط