۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

تصمیم مجیدی برای هواداران لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، میثم مجیدی گفت: امروز بازی خوبی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم. من بازیکن استقلال بودم و برای هوادارنش احترام قائلم، با وجود اینکه من شادی بعد از گل هم نکردم هجمه دوستان متوجه من شد. مجیدی بیان ...

تصمیم مجیدی برای هواداران لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، میثم مجیدی گفت: امروز بازی خوبی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم. من بازیکن استقلال بودم و برای هوادارنش احترام قائلم، با وجود اینکه من شادی بعد از گل هم نکردم هجمه دوستان متوجه من شد.

مجیدی بیان کرد: من امروز در دقیقه ۸۶ وارد زمین شدم و دقیقه نود و دوم گل را زدم و در پست مهاجم بازی کردم. این از تکینیک های آقای خطیبی است، در مواقعی که بازی به قدرت سر زنی من احیتاج دارد من را جلو می فرستد و خوشبختانه امروز توانستم کارم را درست انجام دهم.

این بازیکن آلومینیوم گفت: من فوتبال را از اراک شروع کردم و امیدوارم سال های پایانی فوتبال را نیز در همین شهر بازی کنم.

خطیبی تیم را پس از ۱۸ سال به لیگ برتر رساند

او گفت: من از سال لیگ یک اینجا هستم و از نیم فصیلی که آقای خطیبی به تیم اضافه شدند نشان دادند مربی کاربلدی هستند به طوری که پس از ۱۸ سال تیم را وارد لیگ برتر کردند و سال گذشته نیز در این لیگ نتایج خوبی کسب کردیم. گرچه حواشی موجب رفتن ایشان شد اما آقای خطیبی با تغیرات انجام شده در هیئت مدیره به تیم بازگشتند و تیم خوبی را بستند.

مجیدی بیان کرد: از دروازه تا نوک حمله بازیکنانی داریم که برایشان تفاوتی ندارد چه کسی بازی می کند، حتی اگر یک دقیقه بازی کنند با تمام وجود برای تیم تلاش می کنند. در اراک نشان دادیم به هیچ تیمی باج نمی دهیم و امیدوارم این روند تا پایان ادامه داشته باشد. تمام اعضای تیم یک دل هستند.

داور می توانست بازیکن استقلال را اخراج کند

این بازیکن آلومینیوم بیان کرد: اشکان خورشیدی از داوران خوب لیگ و دوستان من هستند. در یکی از صحنه هایی که من نزدیک آن بودم؛ او می توانست محمد دانشگر را با کارت زرد دوم از زمین اخراج کند اما این تصمیم را نگرفت و این برای من قابل احترام است. درباره پنالتی استقلال دید نداشتم، اسماعیلی گفت به دستم خورده اما بیرون محوطه بودم و نمی دانم توپ پس از برخورد به زمین به دستش خورده یا خیر.

او گفت: باشگاه ما ثابت کرده باشگاه بی حاشیه ای است. کارشناسان در هفته گذشته نشان دادند داوری به ضرر ما بوده اما باشگاهمان عکس العمل خاصی نشان نداد.

مجیدی درباره درگیری های آخر بازی و وجود تماشاگران در استادیوم گفت: اتفاقات امروز چیز خاصی نبود و در تمام ورزشگاه ها این افراد وجود دارند. البته من پس از بازی به سرعت وارد رختکن شدم و دقت نکردم تا متوجه اتفاق خاصی شوم، خصوصا در بازی های استقلال و پرسپولیس مسئولان شهری برای دیدن بازی به استادیوم می آیند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط