۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

تصمیم سرنوشت ساز یحیی گل محمدی برای مهاجم برزیلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،تصمیم سرنوشت ساز یحیی گل محمدی برای مهاجم برزیلی.پریرا که جدیدترین خرید زمستانی پرسپولیس محسوب می‌شود در شرایطی فردا در تهران حاضر خواهد شد که قرار است تست پزشکی را پشت سر بگذارد. ...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،تصمیم سرنوشت ساز یحیی گل محمدی برای مهاجم برزیلی.پریرا که جدیدترین خرید زمستانی پرسپولیس محسوب می‌شود در شرایطی فردا در تهران حاضر خواهد شد که قرار است تست پزشکی را پشت سر بگذارد.

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه وارد پرسپولیس بعد از توافق نهایی با این باشگاه و امضای قرارداد، فردا در تهران حاضر خواهد شد.

مدیر فولاد خوزستان: می‌خواستم یحیی گل محمدی را بزنم!/ او همیشه جلوی مردم خوب حرف می زند
پرسپولیس بعد از جدایی یورگن لوکادیا در میان گزینه‌هایی که مطرح بود در نهایت با این مهاجم شاغل در لیگ ژاپن به توافق دست یافت.

قرار است پریرا بعد از حضور در تهران، روز چهارشنبه در تست پزشکی حاضر شود و مراحل نهایی حضور رسمی خود در جمع سرخپوشان را پشت سر بگذارد.

باید دید شرایط بدنی این مهاجم برزیلی به شکلی خواهد بود که یحیی گل‌محمدی موفق شود هر چه زودتر او را در ترکیب اصلی در اختیار داشته باشد یا خیر.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط