۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵

تصمیم جنجالی همسر رونالدو درباره خانه مشترک‌شان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی زاده آرژانتین و شریک زندگی ستاره فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو است. او در بازگشتش به اسپانیا برای مستقل شدن سختی‌های زیادی را به جان خرید. مدتی طولانی در یک انباری زندگی ک...

تصمیم جنجالی همسر رونالدو درباره خانه مشترک‌شان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی زاده آرژانتین و شریک زندگی ستاره فوتبال دنیا، کریستیانو رونالدو است. او در بازگشتش به اسپانیا برای مستقل شدن سختی‌های زیادی را به جان خرید. مدتی طولانی در یک انباری زندگی کرد و سال ها به‌عنوان یک فروشنده کار کرد. او در سال ۲۰۱۶ در یک فروشگاه برند گوچی با رونالدو آشنا شد و خیلی زود زندگی‌اش تغییر کرد.

جورجینا از سال ۲۰۲۲ با حضور در یک مستند نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم» (I am Georgina) جنبه‌هایی از زندگی شخصی خود را فاش کرد. استقبال فوق‌العاده بینندگان از این برنامه ساخت فصل دوم آن را به دنبال داشت.

از آنجا که رودریگز یک اینفلوئنسر اینستاگرامی نیز به شمار می‌رود، در کنار تهیه‌کنندگان، تأثیر زیادی در تبلیغات فصل دوم مجموعه داشت.

همان‌طور که در تیزرها نمایش داده شد، فصل جدید این برنامه به خصوصی‌ترین و جدیدترین مسائل زندگی او و کریستیانو پرداخته است. از جمله دوقلوهای این زوج که پس از تولد، فقط یکی از آن‌ها زنده ماند.

از دیگر مسائلی که جورجینا به آن اشاره کرده بازسازی خانه مشترکشان در مادرید است.

او فکر می‌کند این خانه برای آن‌ها ساخته نشده و با تعداد فرزندانش تناسب ندارد. از این رو تصمیم به بازسازی آن گرفته و شخصا بر عملیات نظارت دارد. او اعتراف کرد ترجیح می‌دهد در جزئی‌ترین انتخاب‌ها نقش داشته باشد تا خانه‌ رویاهایش را بسازد.

اصلی‌ترین بخش‌های این پروژه تغییر اتاق‌ها و نمای بیرونی ساختمان است. اما این مدل اسپانیایی در گفته‌های خود از خصوصی‌ترین بخش این پروژه پرده برداشت و تأکید کرد:«من یک توالت بیده‌دار (خودشور) میخواهم!»

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط