۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳

تصمیم جدید ایلان ماسک برای دوج کوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا دوباره در توییتر اظهار نظر کرده و در خصوص دارایی‌های رمزارزی خود صحبت کرده است. سوابق نشان داده که اظهارات ایلان ماسک روی خود سکه‌ها و جهت‌دهی بازار تاثیر داشته و نظرات ا...

تصمیم جدید ایلان ماسک برای دوج کوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا دوباره در توییتر اظهار نظر کرده و در خصوص دارایی‌های رمزارزی خود صحبت کرده است.

سوابق نشان داده که اظهارات ایلان ماسک روی خود سکه‌ها و جهت‌دهی بازار تاثیر داشته و نظرات امروز وی نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

ایلان ماسک در پاسخ به یک فعال حوزه رمزارز در یوتیوب به نام @ProTheDoge، از دوج‌کوین به عنوان “رمزارز مردم” یاد کرد.

ماسک در توییتر خود نوشت: “من با بسیاری از کارکنانم که در خطوط تولید تسلا یا ساخت موشک در اسپیس ایکس صحبت کردم، دوج‌کوین دارند. آنها کارشناسان مالی یا فناوریست در سیلیکون ولی نیستند. به همین دلیل من تصمیم گرفتم که از دوج‌کوین حمایت کنم. احساس می‌کنم دوج‌کوین، رمزارز مردم است.”

پس از این توییت، قیمت دوج‌کوین ۸درصد افزایش یافت و به ۰.۲۶۶۵۸۱دلار رسید.

یکی از کاربران توییتر از ایلان ماسک پرسید که چقدر رمزارز شیبا اینو دارد؟ پس از اینکه ماسک تصویری از سگ خود، نژاد شیبا اینو، در دو هفته گذشته منتشر کرد، گمانه‌زنی‌ها در خصوص اینکه وی از این رمزارز در دارایی‌های خود دارد را بالا برد. با این حال، ماسک تایید کرد هیچ سکه‌ای از شیبا اینو ندارد.

شیبا اینو، از آنجا که مورد توجه معامله‌گران رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته، یکی از رمزارزهایی بوده که تنها در طول ماه اکتبر، رشد ۴۵۰درصدی تجربه کرده است.

در طول پایان هفته، این سکه برای نخستین بار بالای کانال ۰.۰۰۰۰۴دلاری معامله شد، اما درحال‌حاضر به زیر این سطح افت کرده است.

ایلان ماسک در یک توییت دیگر تکرار کرد که بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین در اختیار دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار