۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

تست رایگان کرونا و توقف طرح ترافیک ضرورت غیرقابل انکار :: خبرگزاری

[ad_1] حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارائه راهکار برای ممانعت از گسترش دامنه شیوع بیماری کرونا در تهران، گفت: شهرداری‌ها در تمامی شهرها باید موظف شوند که شهرها را روزانه ضدعفونی کنند، ضمن اینکه شهرهایی مانند تهران...

تست رایگان کرونا و توقف طرح ترافیک ضرورت غیرقابل انکار :: خبرگزاری

[ad_1]

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارائه راهکار برای ممانعت از گسترش دامنه شیوع بیماری کرونا در تهران، گفت: شهرداری‌ها در تمامی شهرها باید موظف شوند که شهرها را روزانه ضدعفونی کنند، ضمن اینکه شهرهایی مانند تهران که محدوده طرح ترافیک دارند باید اجرای این طرح را لغو کنند تا مردم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.


نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌تردید ازدحامی که در واگن‌های مترو ایجاد می‌شود می‌تواند به یکی از عوامل مهم در تسریع همه‌گیری بیماری کرونا تبدیل شود.


وی تصریح کرد: بانک‌ها نباید در زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی به کاهش تعداد نیروهای خود بپردازند، چرا که این اقدام باعث ازدحام مقابل باجه ها شده و به گسترش دامنه شیوع بیماری کرونا دامن می‌زند.


نوروزی تاکید کرد: هم‌اکنون اماکن توزیع مواد غذایی همچون رستوران‌ها باید از ورود افراد به داخل این فضاها جلوگیری کرده و همچون برخی داروخانه‌ها که اقدام به نصب بلندگو کرده‌اند تا مشتریان در فضای باز در صف باشند باید تا زمان مهار ویروس کرونا از این روشها به ارائه خدمات بپردازند.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: لازم است گروه‌هایی برای انجام تست رایگان کرونا در مراکز بهداشتی و سطح شهر مستقر شوند، همچنین باید نسبت به برپایی بیمارستان‌های موقت با استفاده از فضای سالن‌های ورزشی یا مراکز در اختیار مدیریت بحران یا حتی مدارسی که تعطیل هستند، اقدام شود تا از ازدحام بیماران در بیمارستان‌ها ممانعت به عمل آید./


پایان پیام

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار