۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶

تست: اولین چیزی که در تصویر دیدید چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، انفجار یا دست؟ مغز شما از میلیون ها اتصال کوچک تشکیل شده است که سیگنال های الکتریکی را به عقب و جلو می فرستد، اما این رویدادهای بی نهایت پیچیده، شخصیت شما را نیز تعیین می کنند. محققان دانشگاه کوئی...

تست: اولین چیزی که در تصویر دیدید چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، انفجار یا دست؟

مغز شما از میلیون ها اتصال کوچک تشکیل شده است که سیگنال های الکتریکی را به عقب و جلو می فرستد، اما این رویدادهای بی نهایت پیچیده، شخصیت شما را نیز تعیین می کنند. محققان دانشگاه کوئینز در انتاریو دریافتند که مغز انسان هر روز حدود ۶۲۰۰ فکر را پردازش می کند. این بدان معناست که شما، در هر ۱۴ ثانیه یک فکر جدید دارید. این افکار مربوط به روشی است که مغز شما اطلاعات را پردازش می کند و در نتیجه چگونگی دیدن جهان را.

به عکس دقت کنید. در این اثر هنری از Noma Bar چه می بینید؟ اگر تصاویر رنگارنگ در مرکز تصویر، شما را به یاد انفجار انداخت، شما فردی با مهارت‌های سازمانی قوی و رهبر خوبی هستید.

تست: اولین چیزی که در تصویر دیدید چه بود؟

اگر بلافاصله انگشت شست را در فضای تاریک دیدید. این بدان معناست که شما نسبت به دیگران بسیار مهربان و بیش از حد همدل هستید. شما حاضرید هر کاری که می توانید برای اطرافیان خود انجام دهید و همیشه برای عدالت مبارزه خواهید کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط