۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال در فینال جام حذفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ اولین آنها مهاجم جوان یعنی مهدی عبدی است که در اولین بازی رسمی خود برای پرسپولیس در دربی گلزنی کرد ، دومین مهاجم، مهاجم سرشناسی مثل عیسی آل کثیر است که تا به حال شش امتیاز دربی را ...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ اولین آنها مهاجم جوان یعنی مهدی عبدی است که در اولین بازی رسمی خود برای پرسپولیس در دربی گلزنی کرد ، دومین مهاجم، مهاجم سرشناسی مثل عیسی آل کثیر است که تا به حال شش امتیاز دربی را به حساب پرسپولیس واریز کرده‌اند.

بازیکنان هجومی دیگر مانند وحید امیری و مهدی ترابی هم در ترکیب پرسپولیس دیده میشوند که سابقه گلزنی و پاس گل در دربی را دارند

سوم اردیبهشت ماه گذشته و در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ بیست و دوم، پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال رفت که علیرضا بیرانوند درون دروازه این تیم بود.

به گزارش خبرورزشی، زوج موفق گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی نیز در قلب دفاع سرخ ها قرار گرفتند تا خیال یحیی گل محمدی راحت شود. دانیال اسماعیلی فر مطابق معمول در سمت راست خط دفاعی در ترکیب اصلی جای گرفت و در سمت چپ نیز از علی نعمتی استفاده شد.

میلاد سرلک تنها هافبک دفاعی پرسپولیس در دربی شماره ۱۰۰ بود چرا که این تیم برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به پیروزی داشت و بنابراین یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تیمش را با یک هافبک دفاعی ارنج کند. سروش رفیعی هافبک تهاجمی پرسپولیس در دربی برگشت بود که مهدی ترابی و سعید صادقی را به عنوان دو وینگر تکنیکی و سرعتی روی دست خود می‌دید. وحید امیری مهاجم سایه پرسپولیس در آن دیدار بود و یحیی گل محمدی با توجه به سابقه دوبار گلزنی به استقلال در نوک حمله قرار گرفت.
عیسی آل کثیر در دقیقه ۴۶ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و دروازه آبی ها را گشود. آل کثیر از آن پس در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس در سه دیدار باقی مانده لیگ برتر و نیمه نهایی جام حذفی مقابل تیم هوادار قرار گرفت و به ۱۰ بازیکن بدون جانشین ترکیب اصلی قرمزها اضافه شد.

ترکیب پرسپولیس در دربی شماره ۱۰۱ نسبت به دربی برگشت لیگ بیست و دوم فقط یک تغییر داشته و آن هم عیسی آل کثیر آماده‌ترین مهاجم این روزهای تیم یحیی گل محمدی است که هواداران این تیم امید زیادی به ساق‌های او بسته اند.

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار