۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳

ترکیب روسیه برای بازی با ایران اعلام شد

تیم‌های ملی ایران و روسیه از دقایقی دیگر در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. والری کارپین برای این دیدار اسامی بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کرده که تمامی آنها در لیگ داخلی مشغول فعالیت هستند. درون دروازه این تیم، ماتوی سافونوف قرار گر...

تیم ملی ایران

تیم‌های ملی ایران و روسیه از دقایقی دیگر در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. والری کارپین برای این دیدار اسامی بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کرده که تمامی آنها در لیگ داخلی مشغول فعالیت هستند.
درون دروازه این تیم، ماتوی سافونوف قرار گرفته است، سنگربان تیم کراسنودار روسیه که گلر شماره یک آنها محسوب می‌شود. در خط دفاعی نیز ویاچسلاو کاراوایف مدافع تیم زنیت در کنار ماکسیم اوسیپنکو مدافع تیم زنیت و دانیل خلوسویچ به همراه روسلان لیتوینوف بازیکنان تیم اسپارتاک مسکو انجام وظیفه می‌کنند.
در خط میانی نیز دالر کوزیایف از زنیت سن‌پترزبورگ، دانیل گلبوف از تیم روستوف، آنتون میرانچوک از لوکوموتیو مسکو، آنتون زینکوفسکی از اسپارتاک و آرسن زاخاریان هافبک دینامو مسکو به میدان رفته‌اند.
نیکولای کوملیچنکو مهاجم تیم روستوف نیز در خط حمله روس‌ها حضور دارد تا ترکیب یازده نفره اولین حریف تدارکاتی تیم امیر قلعه نویی بدین شکل معرفی شود.
ترکیب روسیه برای دیدار با ایران به شرح زیر است:
ماتوی سافونوف، ویاچسلاو کاراوایف، روسلان لیتوینوف، ماکسیم اوسیپنکو، دانیل خلوسویچ، دالر کوزیایف، دانیل گلبوف، آنتون میرانچوک، آرسن زاخاریان، نیکولای کوملیچنکو، آنتون زینکوفسکی.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار