۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

ترکیب تیم ملی ایران برابر امریکا/ ترکیب تیم ملی امریکا هم مشخص شد| سربازان امریکایی تماشاگر بازی ایران امریکا؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ساناپرس؛ دو تیم ایران و آمریکا در بازی سوم گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ امروز سه‌شنبه، ۸ آذر ۱۴۰۱ (۲۹ نوامبر ۲۰۲۲) از ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران  در مکان: استادیوم الثمامه، دوحه با داور: متئو لاهو...

افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ساناپرس؛ دو تیم ایران و آمریکا در بازی سوم گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ امروز سه‌شنبه، ۸ آذر ۱۴۰۱ (۲۹ نوامبر ۲۰۲۲) از ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران  در مکان: استادیوم الثمامه، دوحه با داور: متئو لاهوز (اسپانیا) به مصاف هم می روند.

 تیم ملی ایران پس از برتری برابر ولز درحالی به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت که هر دو تیم برای صعود به سه امتیاز نیاز دارند.

تیم ملی ایران با ۳ امتیاز از ۲ بازی، بعد از انگلیس ۴ امتیازی در رده دوم گروه B قرار دارد و امریکای ۲ امتیازی، تیم سوم این گروه است.

تیم ملی ایران که اکنون با سه امتیاز از دو بازی در رده دوم گروه B قرار دارد و می‌داند که با برد مقابل آمریکا برای اولین بار در تاریخ به مرحله حذفی جام جهانی صعود می‌کند؛ اگرچه حتی یک تساوی در صورت عدم شکست انگلیس برابر ولز هم کافی است.

تیم ملی امریکا علیرغم اینکه نتوانسته حداکثر امتیاز را از هیچ یک از دو بازی گذشته به دست آورد، نشان داده می‌خواهد چشم‌انداز جدیدی در فوتبال باشد و ستاره‌های جوانی پرانرژی را بکار گرفته است.

ایران در آخرین بازی خود در گروه B بدون علیرضا جهانبخش خواهد بود چرا که بازیکن سابق برایتون پس از خطا روی کریس مفام از ولز، دومین کارت زرد در این مسابقات را دریافت کرد و محروم شد.
سردار آزمون بعد از اینکه در طول ۶۸ دقیقه حضورش مقابل ولز به طور مشهودی با مشکل مواجه شد، وضعیت مشخصی ندارد، اگرچه کی روش ممکن است از همان ابتدا امروز با توجه به کیفیتی که به تیم اضافه می‌کند، او را بکار بگیرد.

علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت شدید از ناحیه بینی در اولین بازی ایران با انگلیس، به دلیل پروتکل ضربه مغزی از لیست بازیکنان برای رویارویی با ولز خارج شد.

تیم ملی آمریکا هیچ نگرانی جدیدی برای مصدومیت پیش از بازی روز سه شنبه ندارد، زیرا اکثریت توجه هواداران و رسانه‌ها بر کمبود زمان بازی جیووانی رینا، بازیکن بوروسیا دورتموند متمرکز شده است، که تاکنون تنها ۱۵ دقیقه از بازی‌های جام جهانی را تجربه کرده است.

حاجی رایت جایگزین جاش سارجنت در ترکیب اصلی ایالات متحده  برابر انگلیس شد و این تنها تغییر نسبت به دیدار برابر ولز بود. برندن آرونسون از لیدزیونایتد در دو بازی اخیر به عنوان بازیکن ذخیره به ترکیب ملحق شده بود و به نظر می‌رسد روز سه‌شنبه نیز نقشی مشابه در خط میانی بازی خواهد کرد.

معروفترین ستاره رقیب تیم ملی، کریستین پولیسیچ – یا با تلفظ دیگر، پولیسیک – مهاجم شماره ۱۰ این تیم است که در چلسی توپ می‌زند. وستون مک‌کنی هافبک این تیم در یوونتوس توپ می‌زند و سرجینیو دِست مدافع راست امریکایی‌ها، به صورت قرضی از بارسلونا راهی میلان شده است و یونس موسی هافبک این تیم هم در والنسیا توپ می‌زند.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران:

حسین حسینی، رامین رضاییان، سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، علی قلی زاده، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، مهدی طارمی، سردار آزمون

ترکیب احتمالی تیم ملی آمریکا:

ترنر، دست، زیمرمن، ریام، رابینسون، آدامز، موسی، مک کنی؛ پولیسیچ، وآه، رایت

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار