۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان/ دست ساپینتو برای اصفهانی ها رو شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ دو تیم مطرح تهران و اصفهان امروز در حالی به مصاف هم می روند که فاصله نزدیک استقلال و سپاهان در جدول رده بندی باعث جذابتر شدن این دیدار شده است. هر دو تیم با ۲۷ امتیاز در رده های...

اخبار استقلال تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ دو تیم مطرح تهران و اصفهان امروز در حالی به مصاف هم می روند که فاصله نزدیک استقلال و سپاهان در جدول رده بندی باعث جذابتر شدن این دیدار شده است. هر دو تیم با ۲۷ امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند و با صدر جدول پنج امتیاز فاصله دارند.

به نقل از خبرورزشی، اما ساپینتو که تیمش با صدر جدول فاصله ۵ امتیازی دارد امروز به دنبال یک ماموریت سخت در اصفهان خواهد بود تا با کسب ۳ امتیاز دست کم نگذارد اختلاف در صدر جدول با پرسپولیس بیشتر شود.

مربی پرتغالی در این بازی سید حسین حسینی را در اختیار ندارد و علیرضا رضایی برای اولین بار در این فصل درون دروازه قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه به نظر می رسد مهدی قایدی هم همچنان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

با این شرایط ساپینتو برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش قصد ایجاد تغییرات زیادی را ندارد و به احتمال فراوان با ترکیب علیرضا رضایی، سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سعید مهری، یامگا، محمد محبی و ارسلان مطهری به دیدار سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار