۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

تروریسم رسانه ای در پی بی توجهی رسانه انقلاب به ذنبال حذف سردار دلها است

کوتاهی در معرفی جنبه‌های الگویی شهید سلیمانی در زمانی که دنیا در حال معرفی شخصیت‌های کاذب به عنوان الگو معرفی می‌کند، خسارتی بزرگ و محرومیت از این نعمت بزرگ را در پی دارد.

تروریسم رسانه ای در پی بی توجهی رسانه انقلاب به ذنبال حذف سردار دلها است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حجت الاسلام بنیادی در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، گفت:
شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین انسانهای دوران ما، نماینگر تفاوت و تقابل دو گروه از انسانها می‌باشد که در برابر دیده همگان قرار گرفته است، در یک سو کسانی که برای ظلم و جنایت در سرار جهان، هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیستند و گذشته‌ای همراه با جنگ و خونریزی در کارنامه‌ای سیاه خود دارند. از سوی دیگر انسانهای معتقد و آزاده قرار دارند که با ایثار و از خودگذشتگی، در راه خدا و مبارزه با ظلم و ظالمین، از هیچ امری دریغ نمی‌ورزند؛ ریشه این تفاوت در سعادت‌ها و شقاوتها است و حقیقت این تفاوت، تقابل همیشگی حق و باطل می‌باشد که پیروان شیطان را در برابر صالحان قرار داده است و حاج قاسم نمونه‌ی برجسته‌ای از مکتب مجاهدان صالح می‌باشد.

این استاد حوزه افزود:
قران کریم درباره مجاهدان فی سبیل الله، ویژگی‌ها و خصلت‌های ممتازی را بیان می‌کند که می‌توان از آنها روش حیات سعادتمند تا رسیدن به لقاءالله را درک نمود؛ آیاتی مانند «الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ» که فوز و رستگاری را نتیجه ایمان، تلاش و هجرت و مجاهدت بیان می‌نماید. ثمره‌ای حیات طیبه و جهاد دراه خدا‌، فوز و فلاح و رسیدن به مقصد اعلی است در حالیکه جان خود را در دفاع از حق و مظلومین به خدای متعال تقدیم نموده‌اند.

وی بیان داشت:
هر چند دشمنان و مستکبرین از همان لحظه اول ترور در تلاش برای حذف یا تخریب شخصیت شهید سپهبد سلیمانی در رسانه‌ها برآمدند که ادامه همان هویت و خباثت تروریسم است اما روز به روز نام، آوازه و از همه مهم‌تر مکتب این سردار رشید اسلام در جای جای جهان منتشر می‌شود؛ این واقعه به حدی امروز شهرت پیدا کرده که مردم جهان و بزرگترین مجامع نظامی و نظامیان جهان در برابر «هیبت آمیخته با عقیده و هدف» سردار دلها سر تعظیم فرو آورده‌اند و این همان اراده الهی است که مصادیق آن در مقابل چشم انسانها قرار می‌گیرد و بی‌شک جهان آینده و جوانان ایران و جهان بیش از پیش پی به شخصیت کمال یافته شهید حاج قاسم سلیمانی خواهند برد.

بنیادی گفت:
جذابیت خاص شخصیت خودساخته شهید سلیمانی هم در حیات و هم پس از شهادت ایشان، الگویی کم‌نظیر را برای همگان بویژه جوانان در کشورمان و جوانان محور مقاومت و دیگر کشورها، به نمایش می‌گذارد که بندگی خدا، ارادت به اهلبیت و اطاعت از ولی امر، ذکاوت و تیزبینی، شجاعت، مقاومت و مهربانی را در سیره عملی خود جای داده بود، اینها ویژگی‌هایی است که انسان را تمام میدان‌های زندگی، موفق و‌پیروز می‌گرداند. به همین دلائل است که شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب دلها و الگوی رفتاری جوانان در عصر ما بود.

راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، راهی نورانی است که ادامه خواهد یافت؛
این استاد حوزه بیان داشت:
ویژگی‌های این سردار رشید اسلام که مطابق با فطرت انسانهاست این نوید را در دلها ایجاد می‌کند که شهید حاج قاسم سلیمانی پایه‌گذار مکتبی فراگیر در زمان ما است که قلب‌ها را به خود جلب نموده و همین امر است که وظیفه مسئولان و فعالان فرهنگ اسلامی و انقلابی در معرفی شایسته این شهید عزیز را بیشتر و لازم‌تر می‌کند، پر واضح است که کوتاهی در معرفی جنبه‌های الگویی شهید سلیمانی در زمانی که دنیا در حال معرفی شخصیت‌های کاذب به عنوان الگو معرفی می‌کند، خسارتی بزرگ و محرومیت از این نعمت بزرگ را در پی دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار