۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷

ترفند جدید کلاهبرداری فروش لاستیک خودرو در استان کردستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، سرهنگ مهدی دانش‌پور ،از ترفند جدید کلاهبردان در کردستان خبر داد و اظهار داشت: اخیراً کلاهبرداری سایبری با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو در فضای مجازی استان شکل گرفته است. وی افز...

ترفند جدید کلاهبرداری فروش لاستیک خودرو در استان کردستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، سرهنگ مهدی دانش‌پور ،از ترفند جدید کلاهبردان در کردستان خبر داد و اظهار داشت: اخیراً کلاهبرداری سایبری با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو در فضای مجازی استان شکل گرفته است.

وی افزود: کلاهبرداران با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی فروش تایر خودرو و با وعده‌های وسوسه‌انگیز و پایین‌تر از قیمت بازار اقدام به دریافت رمز ارز و اطلاعات هویتی کاربران شامل کارت خودرو، کد ملی، شماره تلفن، آدرس و واریز وجه می‌کنند، در حالی‌ که اینها کلاهبرداری بیش نیست.

رئیس پلیس فتا استان کردستان با تأکید بر اینکه شهروندان تنها به سایت‌های معتبر اعتماد و از ارسال مدارک به سایت‌های بی‌نام‌ و نشان خودداری کنند، تصریح کرد: مجرمان سایبری با این کار تنها قصد سوءاستفاده و کلاهبرداری را دارند، کسانی که قصد خرید لاستیک دولتی دارند، تنها به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر سنندج مراجعه کنند.

دانش‌پور گفت: پلیس فتا مجرمان سایبری را شناسایی و به صورت جدی و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط