۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸

ترتیبات بانک مرکزی برای صرافی‌ها/ همه باید به قواعد بانک مرکزی تمکین کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سیداحسان خاندوزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درمورد نقش صرافی‌ها در بازار ارز گفت: بانک مرکزی ترتیبات خود را هم برای بانک‌های دولتی که صرافی دارند و هم برای صرافی‌های تضامنی به کار گرفته است...

ترتیبات بانک مرکزی برای صرافی‌ها/ همه باید به قواعد بانک مرکزی تمکین کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سیداحسان خاندوزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درمورد نقش صرافی‌ها در بازار ارز گفت: بانک مرکزی ترتیبات خود را هم برای بانک‌های دولتی که صرافی دارند و هم برای صرافی‌های تضامنی به کار گرفته است که ساز و کارهای خود را دارد.

ایسنا نوشت: وی درمورد بسته شب گذشته سران قوا در مورد مهار قیمت ارز نیز اظهار کرد: بانک مرکزی به مجموعه‌ای از اختیارات جدید برای مداخله ارزی موثر نیاز داشت که شب گذشته در شورای عالی هماهنگی سران سه قوه مطرح و با اختیارات ویژه موافقت شد که جزئیات آن باید از سوی بانک مرکزی اعلام شود.

وزیر اقتصاد همچنین در مورد بازگشت ارز صنایع اعلام کرد: یکی از اختیارات ویژه که رییس کل بانک مرکزی خواهان آن‌بود و مورد موافقت قرار گرفت، این است که همه صنایع کشور حتی بخش‌های دولتی و زیرمجموعه‌های وزارت نفت، صمت و همه صادرکنندگان کشور به قواعد بانک مرکزی در این زمینه تمکین و همراهی کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط