۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

تخریب قبور مسلمانان ترفندی برای اسلام هراسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اسلام هراسی از جمله فتنه‌هایی است که از گذشته تاکنون در دستور کار دشمن بوده است. ترفندهای اسلام هراسی از سوی جبهه استعماری – صهیونیستی، در قالب‌های مختلفی صورت می‌پ...

تخریب قبور مسلمانان ترفندی برای اسلام هراسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اسلام هراسی از جمله فتنه‌هایی است که از گذشته تاکنون در دستور کار دشمن بوده است. ترفندهای اسلام هراسی از سوی جبهه استعماری – صهیونیستی، در قالب‌های مختلفی صورت می‌پذیرد که تخریب قبور مسلمانان بخشی از ترفندهای این جبهه علیه جبهه اسلام است. اتحاد ملت‌های اسلامی و تظاهرات بین المللی آنان، در کنار قطع روابط با کشورهای هتاک و تحریم کالاهای آنان می تواند تا حدود بسیار زیادی از تکرار چنین حوادث ضد اسلامی جلوگیری کند.
پیدایش تفکر ضد اسلامی سابقه تاریخی دارد و می‌توان آن را از سیاست های کهنه استعمار انگلیس، آمریکا و صهیونیست دانست. در حقیقت این فراماسونرهای یهودی هستند که تلاش می کنند تا اسلام هراسی را در قالب‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد نموده و از این رهگذر، جهان را علیه اسلام و مسلمانان تحریک و از قدرت گرفتن و گسترش آن جلوگیری کنند.

تخریب قبور مسلمانان و اماکن مقدس ایشان از سوی دشمنان اسلام و افراطیون کج فهم و جنبش های نژادپرست سابقه تاریخی به طول چندین قرن داشته و اختصاص به عصر کنونی ندارد.[۱] بدون تردید، دشمنان اسلام به سبب ترسی که از قدرت گرفتن اسلام و رشد آن در جهان دارند، تلاش می‌کنند تا با شبهه‌افکنی، هتاکی به قرآن، توهین به مقام شامخ پیامبرصلی‌الله‌علیه‌وآله، تخریب قبور مسلمانان و اماکن مقدس آنان و… چهره اسلام را تخریب و از گسترش روز افزون آن جلوگیری کنند.

یکی از راه‌های اسلام ستیزی که در میادین سخت‌افزاری علیه مسلمانان به کار گرفته می شود، تخریب قبور مسلمانان است که از سوی افراط گرایان راست گرای سوئدی، آلمانی و صهیونیستی صورت می پذیرد. آلمان از جمله کشورهایی است که در این دهه اخیر، جرایم ضداسلامی زیادی از سوی آن علیه مسلمانان انجام گرفته است. گزارش ها نشان می‌دهد تنها در سال ۲۰۲۰ در آلمان ۹۰۱ جنایت ضد اسلامی و ۱۸ تظاهرات نژادپرستانه علیه مسلمانان صورت پذیرفته که تخریب قبور مسلمانان بخشی از این جنایات محسوب می‌شود. این جنایات ضد اسلامی تنها در میدان سخت افزاری نبوده بلکه در میدان نرم افزاری نیز جرایم سایبری متعددی علیه مسلمانان انجام گرفته[۲] که حاکی از عمق دشمنی و تنفر گروه های نژادپرست آلمانی از اسلام و مسلمانان است.

سوئد از دیگر کشورهایی است که در سال‌های اخیر جولانگاه اسلام‌هراسی و اسلام ستیزان محسوب می‌شود. ۱۵ درصد جمعیت سوئد را مسلمانان تشکیل می‌دهند و از قدرت و تأثیرگذاری فراوانی در این کشور برخوردار هستند،[۳] از این رو، حزب راست‌گرایان افراطی، این قدرت‌گیری را به منزله زنگ خطری برای قدرت گرفتن فزاینده مسلمانان و گسترش اسلام در این کشور دانسته و برای جلوگیری از چنین اتفاقی، اقدام به تخریب چهره اسلام از طریق توهین به قرآن، اهانت به پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و تخریب قبور مسلمانان نموده است.

در کنار این کشورها، جریان نژادپرست صهیونیستی نیز برای تکیه زدن بر اریکه قدرت جهانی، تلاش می‌کند تا با اسلام هراسی و با تبلیغات شدید نرم افزاری در کنار جنگ سخت افزاری، نقشه پلید خود یعنی دستیابی به مناطق جغرافیایی از نیل تا فرات(که قلمرو مسلمانان است) را عملیاتی نموده و از این رهگذر، از قدرت‌گیری اسلام و گسترش آن جلوگیری کند. صهیونیست‌ها برای رسیدن به این هدف شوم، راه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که از جمله آنها می توان به ساخت شهرک‌های صهیونیستی به وسیله غصب مناطق مسلمان‌نشین، تخریب خانه‌ها و قبور مسلمانان، توهین به مقدسات مسلمانان و راه اندازی صدها شبکه ضد اسلامی و امپراتوری رسانه‌ای اشاره کرد.

به طور قطع، توهین به مقدسات مسلمانان و تخریب قبور ایشان اهداف مختلفی می‌تواند به دنبال داشته باشد که اسلام هراسی و جلوگیری از قدرت گرفتن مسلمانان و اجتماع آنان در مناطق اروپایی، جلوگیری از گسترش و نشر اسلام، ایجاد تغییرات جغرافیایی و جمعیتی در کشورهای مسلمان نشین و تبدیل قبور آنان به مکان های تفریحی و سکونتی و… می تواند تنها بخشی از این اهداف پلید باشد. در مقابل این هجمه‌های ضد اسلامی، مسلمانان و همه امت های عربی و اسلامی و نیز انجمن های آزادی خواه موظفند تا چنین فعالیت های تخریبی و ذهنیت بیمارگونه ضد اسلامی، نژادپرستانه و افراطی را محکوم نموده و روابط خود را با کشورهای دارای چنین ویژگی قطع کرده، کالاهای آنها را تحریم و سفرای ایشان را احضار کرده و خواستار برخورد شدید با هتاکان به مقدسات شوند. این مقابله‌گری اگر با اتحاد همه مسلمین صورت پذیرد بی‌گمان می تواند دستاوردهای زیادی از جمله جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناگواری در جهان را به دنبال داشته باشد.

تخریب قبور مسلمانان و توهین به مقدسات مسلمانان نمونه‌ای از ترفندهای دشمنان برای اسلام هراسی است. بدون تردید، تخریب‌ها با هدف جلوگیری از اتحاد و قدرت گرفتن مسلمانان و اجتماع آنان صورت می‌گیرد و راه کاهش این حوادث و برون رفت از آنها، اتحاد اسلامی بین ملت‌ها از طریق مقاومت و محکوم نمودن چنین اقدامات نژادپرستانه است.

پی‌نوشت:
۱. آثار اسلامی مکه و مدینه، ۱۳۸۲، ص ۳۲۰؛ خبرگزاری موج.
۲. خبر گزاری بین المللی قرآن.
۳. تخریب مقبره مسلمانان در سوئد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط