۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

تاکید مجلس و قوه قضاییه بر تفکیک بی‌گناهان از اغتشاشگران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در توضیح نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه که امروز به صورت غیرعلنی برگزار شد، گفت: در امتداد جلسات م...

تاکید مجلس و قوه قضاییه بر تفکیک بی‌گناهان از اغتشاشگران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در توضیح نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه که امروز به صورت غیرعلنی برگزار شد، گفت: در امتداد جلسات مشترک بین قوا، جلسه مشترک بین مجلس و قوه قضاییه و مسئولان دستگاه قضا به میزبانی مجلس برگزارشد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: از طرف مجلس روسای کمیسیون‌های حقوقی و قضایی، امور داخلی کشور و شوراها و پنج نفر از نمایندگان دغدغه‌ها و مطالبی را بیان کردند.

وی تصریح کرد: مردم مطالبات و مسائل گسترده‌ای در حوزه تعامل با دستگاه قضایی دارند و این مسائل به نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتقل می‌شود از جمله موضوعات اطاله دادرسی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، جرم انگاری، مسائل حقوقی فیمابین قوه قضاییه و مجلس، ارتباط و تعامل نمایندگان با مسئولان دستگاه قضایی در سطح عالی و استان‌ها بود که در نشست غیرعلنی مطرح شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس و قوه قضاییه در نشست مشترک به دادرسی دقیق دستگیرشدندگان در آشوب ها اخیر و تفکیک بی‌گناهان از اغتشاشگران تاکید کردند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار