۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته ۲۲ لیگ برتر

جزئیات تکمیلی تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته ۲۲ لیگ برتر اعلام شد.

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته ۲۲ لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جزئیات تکمیلی تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته ۲۲ لیگ برتر اعلام شد.

زمان برگزاری بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان اعلام شد.

دو تیم پرسپولیس تهران و گل‌گهر سیرجان از هفته ۲۲ مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در دیداری حساس میزبان پرسپولیس خواهد بود. این بازی بدون شک یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته از رقابت‌ها خواهد بود. گل‌گهر در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که در تقابل‌های گذشته حتی یکبار هم موفق به شکست این تیم نشده است. سیرجانی‌ها در ۱۰ تقابل با پرسپولیس، هفت شکست و سه تساوی را تجربه کرده‌اند.

شاگردان اوزونیدیس که در این فصل نتایج متفاوتی کسب کرده‌اند، برای طلسم‌شکنی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند. آنها در تلاش هستند تا با کسب پیروزی در این دیدار، خود را به جمع بالانشینان نزدیک‌تر کنند. پرسپولیس نیز که در این فصل یکی از مدعیان قهرمانی است، برای حفظ فاصله‌اش با استقلال به دنبال کسب پیروزی در این بازی است.

با احتساب بازی حذفی، دو تیم تاکنون ۱۱ مرتبه برابر یکدیگر صف آرایی کرده‌اند که تاکنون تیم گل گهر موفق به شکست تیم پرسپولیس نشده است. با این حساب چنانچه مارینوس اوزینیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر بتواند روز یک‌شنبه هفته آینده پرسپولیس را شکست دهد، اولین پیروزی تاریخ حیات تیم سیرجانی در لیگ برتر را مقابل تیم قرمز پایتخت به ثبت خواهد رساند. هرچند پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و توانسته است با هدایت اوسمار وی را سرمربی برزیلی، بازی‌های تهاجمی و زیبایی انجام دهد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط