۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷

تاریخ اردوی تیم ملی؛ عجیب ‌تر از همیشه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،اردوی جدید تیم ملی زودتر از پایان هفته دهم لیگ برتر آغاز می‌شود. کادر فنی تیم ملی مایل بود با لغو بازی‌های هفته دهم لیگ برتر دور جدید تمرینات را از بیستم آبان آغاز کند اما در نهایت تصمیم بر این شد...

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،اردوی جدید تیم ملی زودتر از پایان هفته دهم لیگ برتر آغاز می‌شود.

کادر فنی تیم ملی مایل بود با لغو بازی‌های هفته دهم لیگ برتر دور جدید تمرینات را از بیستم آبان آغاز کند اما در نهایت تصمیم بر این شد که هفته دهم لیگ برتر برگزار شود.

با این حال دور جدید تمرینات تیم ملی زودتر از پایان هفته دهم آغاز می‌شود. هفته دهم لیگ برتر از جمعه آغاز می‌شود و روز یکشنبه به پایان می‌رسد و طبیعتا تمرینات تیم ملی باید از روز دوشنبه آغاز شود. اما بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال اردوی تیم ملی از روز شنبه آغاز می‌شود و بازیکنان مد نظر امیر قلعه نویی بعد از فارغ شدن از بازی‌های هفته نهم می‌توانند در تمرینات تیم ملی شرکت کنند. به طور مثال بازیکنان تیم استقلال می‌توانند بعد از همراهی تیم در مصاف با تراکتور از یکشنبه در تمرین تیم ملی حاضر شوند.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات این خبر را تایید کرد و گفت: ملی‌پوشانی که بازی ندارند، می‌توانند زودتر به تیم اضافه شوند. این موضوع نظر کادرفنی تیم ملی است اما ما تا یکشنبه بازی داریم.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط