۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم معرفی آراء فاخر به منظور قاعده‌سازی برای جامعه حقوقی

[ad_1] خبرگزاری میزان – طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، محمد علی عبدالعلی نژاد دادیار شعبه ۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس به عنوان برگزیده جشنواره آراء قضایی معرفی شد. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراس...

تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم معرفی آراء فاخر به منظور قاعده‌سازی برای جامعه حقوقی

[ad_1]

خبرگزاری میزان – طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، محمد علی عبدالعلی نژاد دادیار شعبه ۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس به عنوان برگزیده جشنواره آراء قضایی معرفی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم خاطرنشان کرد: بی‌تردید صدور آرای متقن یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی است که رضایتمندی عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

وی با تأکید بر لزوم معرفی آرای فاخر و متقن به منظور قاعده‌سازی برای جامعه حقوقی یادآور شد: در نتیجه توجه به اتقان آراء قضایی، رأیی صادر می‌شود که نزدیکتر به حقیقت و مقید‌تر به قیود قانونی است.

علی صالحی تصریح کرد: برگزاری جشنواره آرای قضایی فرصت مغتنمی است که در نتیجه آن، عمل و نظر حقوقی به هم نزدیکتر شده و نقش رویه قضایی در سازندگی نظام حقوقی به منصه ظهور رسانده شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: در نتیجه بررسی‌های انجام شده از سوی کمیته نقد آراء معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان هرمزگان، تلاش‌های جناب آقای محمد علی عبدالعلی نژاد دادیار شعبه ۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، منجر به کسب عنوان برتر جشنواره آراء قضایی توسط وی گردید.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان در ادامه ضمن تشکر از کوشش‌های محمد علی عبدالعلی نژاد با اهدای لوح سپاس از وی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار