۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶

بی‌اخلاقی همتی و مهرعلیزاده نشان داد بانیان وضع موجود علاوه بر نابودی اقتصاد، توانایی نابودی اخلاق و فرهنگ را هم دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، متاسفانه اقایان مهرعلیزاده و همتی با دروغگویی در مناظرات و بی‌اخلاقی در کلام نشان دادند اخلاق و فرهنگ را هم فدای سیاسی کاری و کسب قدرت می‌کنند. تلاش برای کسب رای و قدرت‌گیری با رویه‌های غیراخلاقی ...

سعید طلوعیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، متاسفانه اقایان مهرعلیزاده و همتی با دروغگویی در مناظرات و بی‌اخلاقی در کلام نشان دادند اخلاق و فرهنگ را هم فدای سیاسی کاری و کسب قدرت می‌کنند. تلاش برای کسب رای و قدرت‌گیری با رویه‌های غیراخلاقی علاوه بر اینکه با پیمودن این مسیر توسط روحانی در سال ۹۲ و ۹۶ به لحاظ کارایی منقضی شده است، می‌تواند فرهنگ سیاسی کشور را در معرض تهدید و آسیب قرار دهد.

چیزی که در مناظره اول که با موضوع اقتصادی برگزار شد شاهدش بودیم تسلط کاندیداهای جریان انقلاب بر موضوعات و مسائل اقتصادی و ارائه برنامه‌ و گفتمان‌ در این زمینه بود و این نقطه قوت کاندیداهای جریان انقلاب در مقابل جریان رقیب بود.

به نظر من آیت‌الله رئیسی با رعایت متانت و حفظ اصول اخلاقی، تاکید بر ارائه برنامه‌های تخصصی و عدم ورود به مباحث نازل و حاشیه‌ای، توانستند چهره‌ای کارآمد، بی‌حاشیه و دلسوز از خود برای مخاطبان مناظره تصویر کنند و عملا پیروز مناظرات باشند.

در این مناظره شاهد بودیم که همتی با وجود انکه شعار می‌داد که اجازه دهیم تا سیاست ذیل اقتصاد تعریف شود اما خود عملا کل فرصت مناظره اقتصادی را با برخی از مباحثات نازل سیاسی به حاشیه کشاند و در زمان‌هایی که در مناظره اقتصادی داشت اغلب به بحث‌های سیاسی پرداخت و با تهمت و تخریب و دروغ سعی در سیاسی کردن مباحث اقتصادی داشت.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط