۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴

بی‌آبرویی زشت خواهر زن با داماد خانواده!/درگیری خانوادگی به فضای مجازی کشیده شد

مسخره کردن و خندیدن به کسی، کار بسیار زشت و زننده ای است. مخصوصا زمانی که بیماری یک فرد را مورد تمسخر قرار دهید و به او بخندید.

بی‌آبرویی زشت خواهر زن با داماد خانواده!/درگیری خانوادگی به فضای مجازی کشیده شد

به گزارش اندیشه معاصر،زمانیکه یکی از اعضای خانواده دچار مشکل خاصی می شود، دیگر اعضای خانواده سعی میکنند با حمایت روحی روانی، او را در این مسیر یاری کنند تا امید و انگیزه برای ادامه ی مسیر و خاتمه دادن به این مشکل را داشته باشد. اما اگر اینگونه نباشد، قطعا فردی که دچار مشکل شده ناراحت خواهد شده و مشابه آنچه در این بخش خواهید خواند واکنش نشان خواهد داد.

” جان ” ۴۱ ساله به دلیل دردهای شدید و نگران کننده ای که داشت به پزشک مراجعه کرد و فورا تحت بررسی و آزمایشات دقیق قرار گرفت تا اینکه متوجه شد مبتلا به سرطان سینه شده است. خبری که زندگی آرام او و همسرش را دچار دگرگونی کرد و همه چیز را تغییر داد.

جان و همسرش تصمیم گرفتند این ماجرا را به خانواده اطلاع داده و بگویند که برای درمان بایستی محل زندگی شان را ترک کنند. همه اعضای خانواده دور هم جمع شدند و جان این مسئله را عنوان کرد، فضای خانه بسیار سنگین شد و والدین “جان” از شدت ناراحتی شروع به گریه کردند، والدین همسرش نیز بسیار نگران و غمگین شدند اما خواهر همسر ” جان ” در حالیکه همه حاضرین ناراحت و گریان بودند، به یکباره شروع به خندیدن کرد، خنده هایی که لحظه به لحظه شدیدتر شد و در نهایت موجب عصبانیت پدرش شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار