۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷

بیست و نهمین کنفرانس شیمی آلی ایران به میزبانی دانشگاه قم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی احسانی، مدیر پژوهشی دانشگاه قم در نشستی که با موضوع بیست و نهمین کنفرانس شیمی آلی در دانشگاه قم برگزار شد، از برگزاری این نشست به همت انجمن شیمی ایران در این دانشگاه به مدت ۳ روزکنفرانس از ۱۰ ...

بیست و نهمین کنفرانس شیمی آلی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی احسانی، مدیر پژوهشی دانشگاه قم در نشستی که با موضوع بیست و نهمین کنفرانس شیمی آلی در دانشگاه قم برگزار شد، از برگزاری این نشست به همت انجمن شیمی ایران در این دانشگاه به مدت ۳ روزکنفرانس از ۱۰ تا ۱۳ در این دانشگاه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به حضور گرایش های مختلف در این سه روز، از نبود مرز بین حوزه‌های مختلف شیمی خبر داد و ادامه داد: شیمی آلی حوزه بین رشته‌ای شناخته شده و لذا گرایش‌های مختلف شیمی در این کنفرانس حضور دارند.

احسانی با اشاره به سخنرانی وزیر علوم و تحقیقات در این کنفرانس افزود: او سخنران ویژه این کنفرانس است.
وی با توجه استقبال اساتید رشته شیمی افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس معرفی این رشته و نوع تحول و اثرگزاری آن است. برگزاری این کنفرانس می تواند تحول برای دانشگاه قم باشد.

مصطفی کیان مهر، دبیر علمی این کنفرانس نیز با اشاره به شروع تصمیم گیری برای آغاز آن کنفرانس از بهمن ماه سال گذشته فعالیت دبیرخانه کنفرانس از اردیبهشت ماه سال گفت: نهایتا ۶۰۰ مقاله از اساتید و پژوهشگران صاحب نظر این حوزه به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط