۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵

بیت‌ کوین در یک قدمی رکورد تاریخی / جهش در اثر خوش بینی به تصویب اولین صندوق معاملاتی رمزارز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به گزارش کوین‌تلگراف، امید برای تایید صندوق ETF بیت‌کوین باعث شد این رمزارز به بالاترین سطح تاریخی خود حرکت کند و همچنین چندین آلت‌کوین روند صعودی خود را آغاز کنند با وعده تایید ETF بیت‌کوین، این ر...

بیت‌ کوین در یک قدمی رکورد تاریخی / جهش در اثر خوش بینی به تصویب اولین صندوق معاملاتی رمزارز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به گزارش کوین‌تلگراف، امید برای تایید صندوق ETF بیت‌کوین باعث شد این رمزارز به بالاترین سطح تاریخی خود حرکت کند و همچنین چندین آلت‌کوین روند صعودی خود را آغاز کنند

با وعده تایید ETF بیت‌کوین، این رمزارز امروز برای اولین بار از ۱۸آوریل، در نزدیکی کانال ۶۳هزار دلاری قرار گرفت و این بحث را به راه انداخت که آیا تا پایان سال به کانال ۱۰۰هزار دلاری صعود خواهد کرد یا خیر؟

 

خوش‌بینی نسبت به تصویب صندوق قابل معامله بیت‌کوین (ETF) پیش از پایان ماه جاری توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، باعث رشد اخیر بازار رمزارزها شد

بر اساس داده‌‎های ارائه شده، بیت‌کوین در ساعات نخست معاملات روز جمعه، به قیمت ۶۱هزار و ۸۸۰ دلار صعود کرد و این اولین بار بود که رمزارز مشهور توانست از ماه آوریل، از کانال ۶۰هزار دلاری فراتر رود.

 

در ادامه، به نظر کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها در خصوص آینده بیت‌کوین پس از ورود مجدد آن به کانال ۶۰هزار دلاری و اینکه صندوق قابل معامله آن پس از مدت‌ها انتظار در حال به واقعیت پیوستن است، می‌پردازیم.

 

به گفته یکی از تحلیلگران با نام مستعار رکت کپیتال (Rekt Capital) در توییتر، با حرکت بیت‌کوین در تاریخ ۱۵اکتبر، این رمزارز اندکی پایین‌تر از سطح مقاومت اصلی قرار گرفت و این آخرین منطقه‌ای خواهد بود که بیت‌کوین برای رکورد جدید خود باید آن را بشکند.

 

در این حالت، اگر بیت‌کوین یک هفته بتواند بالای این کانال مقاومت کند، پتانسیل صعود چشمگیر آن وجود خواهد داشت و در این حالت، احتمالا جهش این رمزارز تا کانال ۱۰۰هزار دلاری مشاهده خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار