۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

به محض درخواست یکروزه وام بگیرید | ثبت نام وام ۳۰۰ میلیونی قرض الحسنه بانک صادرات بدون سود

مشتریان بانک صادرات که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، امکان تقاضا برای وام «سپاس سپهر» را خواهند داشت. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان بدون سود است.

وام فرزند آوری 1402

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مشتریان بانک صادرات که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، امکان تقاضا برای وام «سپاس سپهر» را خواهند داشت. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان بدون سود است.
به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی، بدون سود و با کارمزد چهار درصد این مجموعه هستند کافی است مبلغ ۱۰ میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده و باید ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا افراد باید حتما مدت دو تا ۱۲ ماه خواب سپرده نیز داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد به منظور بازپرداخت این وام ۳۶ ماه فرصت دارند.
چگونه وام فرزندآوری دریافت کنیم؟

با توجه به شرایط ذکر شده و مدت زمان پرداخت و نرخ کارمزد، میزان هر قسط به ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان می‌رسد و کل سود این مبلغ تسهیلات نیز ۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان می‌رسد.

نگاهی به سابقه فعالیت و خدمات بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام اولیه بانک صادرات و معادن ایران در پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۳۱ فعالیت خود را آغاز کرد. آغاز به کار این مجموعه با ۱۳ نفر بود اما اکنون بیشتر از هزار نفر در این مجموعه بانکی فعالیت دارند. هم اکنون بانک صادرات ایران بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ شعبه داخلی و ۲۰ شعبه خارجی دارد و أنواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی فعالیت خود توانسته لوح تقدیر مدیرعامل شرکت بورس أوراق بهادار تهران، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و … را به دست آورد./کاماپرس

وام فوری یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند.به گفته امید قالیباف دولت اعلام به آمادگی پرداخت وام فور…

معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام صفر درصد نوسازی بافت فرسوده به ۱۸۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: عدم اعمال تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه توسط شهرداری قابل پیگیری از دستگاه قضایی است.

محمد آئینی در نشست خبری با اشاره به اینکه ۲.۷ میلیون بنای ناپایدار در کشور داریم که فاقد هرگونه سازه ای هستند، اظهار کرد: این بناهای ناپایدار و سقف های لرزان برای تخریب نیازی به وقوع زلزله ندارند، با یک ها ،صاعقه و باران شدید فرو می ریزند.

ی با بیان اینکه برای احیای این بافت ها دولت وام ۵۵۰ میلیون تومانی پرداخت می کند. از این رقم سود ۱۸۵ میلیون صفر درصد است، افزود: ۳۰ درصد جمعیت شهرهای کشور ساکن بافتهای ناکارآمد و تاریخی هستند.

وی با یادآوری اینکه بناهای لرزان در ۱۶۷ هزار هکتار بافت شهری قرار دارند، ادامه داد: در برنامه هفتم توسعه شهرداری ها مکلف هستند پروانه ساختمانی را حداکثر طی ۳ ماه و با تخفیف حداقل  ۵۰ درصدی صادر کنند. اگر شهرداری‌ها به این تکلیف قانونی عمل نکنند ترک فعل بوده و از دستگاه قضایی قابل پیگیری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تمهیدات دولت برای تسریع ساخت‌وساز در بافتهای فرسوده، یادآور شد: تا سال ۱۴۰۰ از وام ساخت ۱۵۰ میلیون تومان با سود صفر درصدی پرداخت می شد که با استفاده از منابع تبصره ۱۸ امسال سقف وام بدون سود به ۱۸۵ میلیون افزایش یافته است.

آئینی بیان کرد: این افزایش عطف  به ما سبق نمی شود.  یکی دیگر از اقدامات قابل توجه دولت افزایش دوره بازپرداخت وام بدون سود از ۳ سال به ۷ سال است. اتفاقی که یکی از خواسته‌های مردم ساکن در بافتهای فرسوده بود.​

وی همچنین از ارائه معافیت های مالیاتی ویژه و تسهیلات مناطق محروم برای ساکنان ۱۶۷ هزار هکتار بافت ناپایدار شهری خبر داد و گفت: به عنوان مثال اگر صنایع در این مناطق مستقر شوند مانند صنایع دستی، گردشگری مشمول معافیت مالیاتی ۱۰۰ درصدی می شوند.

شرایط دریافت انواع وام فوری بانک سپه در سال ۱۴۰۳

در این مطلب سعی کرده ایم تمام انواع وام بانک سپه در سال ۱۴۰۳ را همراه با شرایط دریافت هرکدام و توضیحات کامل هر نوع وام این بانک را بررسی کنیم.

مشتریان دارای حساب متصل به دستگاه‌های به پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی بانک سپه می‌توانند با ایجاد میانگین حساب ۲-۶ ماه اقدام به دریافت وام تا سقف ۵ میلیارد تومان کنند. اطلاعات بیشتر در جدول زیر:

ارائه دهنده نام وام سود سقف وام کف مبلغ وام نوع ضمانت نیاز به سپرده حساب سپرده لازم مدت زمان خواب سپرده مسدودی سپرده حداکثر زمان بازپرداخت قسط وام کل سود وام مجموع رقم وام و سود سپرده جداگانه هزینه‌های جانبی شرایط و مقررات

بانک سپه

کارآسان

۱۸ درصد

۵ میلیارد تومان

۱۰ میلیون تومان

اعتبار شغلی

ضامن هم صنف دارای جواز کسب

دارد

جاری

حساب جاری یا کوتاه مدت

۲ ماه

۲ الی ۶ ماه

ندارد

۳۶ ماه

۱۸۰,۷۶۱,۹۷۸ تومان

۱,۵۰۷,۴۳۱,۱۹۶ تومان

۶,۵۰۷,۵۳۱,۱۹۶ تومان

۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

وام‌گیرنده دارای چک برگشتی و قسط معوق به بانک نباشد

وام‌گیرنده دارای جواز کسب باشد

در این طرح که کارآسان  نام دارد، دارندگان حساب‌های متصل به درگاه پرداخت و پایانه‌های خرید بانک سپه می توانند با ایجاد امتیاز و میانگین حساب مناسب در فاصله ۲-۶ ماه نسبت به دریافت وام تا از ۱۰ میلیون تومان تا ۵ میلیارد تومان اقدام کنند. دوره بازپرداخت طرح ۱۲- ۳۶ ماه است و حساب مورد نظر آن جاری و کوتاه مدت است.

در طرح نگین آتیه بانک سپه می‌توان با سپرده‌گذاری،پس از حداقل ۲ ماه از مهلت سپرده‌گذاری ۲۰۰٪ (۲ برابر) سپرده‌تان را وام با سود ۸ تا ۲۳ درصد دریافت کنید. اطلاعات بیشتر در جدول زیر:

شرکت نام وام سود سقف وام کف مبلغ وام نوع ضمانت نیاز به سپرده حساب سپرده لازم میزان سپرده سود سپرده مدت زمان خواب سپرده مسدودی سپرده مدت زمان مسدودی سپرده نسبت مبلغ وام به میزان سپرده حداکثر زمان بازپرداخت قسط وام کل سود وام مجموع رقم وام و سود سپرده جداگانه شرایط و مقررات

بانک سپه

طرح نگین آتیه

۸ درصد

سود این وام بین ۸ تا ۲۳ درصد است به گونه‌ای که در ازای کاهش هر ۹ قسط، ۱ درصد از سود تسهیلات کسر می‌شود

۵ میلیارد تومان

۲ میلیون تومان

مسدودی سپرده

دارد

کوتاه مدت عادی

۱۰۰۰۰۰۰

۱ درصد

۲ ماه

حداقل باید ۲ ماه  و حداکثر ۱۲ ماه از مدت زمان سپرده‌گذاری گذشته باشد

دارد

۶۰ ماه

سپرده تا زمان تسویه کامل نزد بانک مسدود است

۲۰۰

۶۰ ماه

۱۴۰,۹۵۲,۳۵۵ تومان

این مبلغ قسط برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

۳,۴۵۷,۱۴۱,۳۲۷ تومان

این مبلغ قسط برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

۸,۴۵۷,۱۹۶,۳۲۷ تومان

این مبلغ قسط برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد

برای دریافت باید حداقل ۴ ماه از زمان سپرده‌گذاری گذشته باشد

حداکثر مهلت زمان برای دریافت تسهیلات ۸ ماه از زمان افتتاح حساب است

در طرح نگین میثاق۲ بانک سپه می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام با سود ۴ تا ۲۳ درصد دریافت کنید. جزئیات بیشتر را در جدول زیر بخوانید:

در طرح نگین میثاق بانک سپه می‌توانید با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۴ تا ۲۳ درصد دریافت کنید.  وام نگین میثاق۲ دارای ۶۰ ماه بازپرداخت است و نیاز برای ضمانت نیاز به ۳ ضامن رسمی و معتبر است.

در این طرح حداقل مبلغ برای تسهیلات نیز ۲۰ میلیون تومان است. حساب موردنظر برای این تسهیلات حساب قرض‌الحسنه جاری با یا بدون دسته چک است.

ارائه دهنده نام وام سود سقف وام کف مبلغ وام نوع ضمانت نیاز به سپرده حساب سپرده لازم مدت زمان خواب سپرده مسدودی سپرده حداکثر زمان بازپرداخت قسط وام کل سود وام مجموع رقم وام و سود سپرده جداگانه هزینه‌های جانبی شرایط و مقررات

بانک سپه

طرح نگین میثاق

۴ درصد

سود این تسهیلات ۴ تا ۲۳ درصد است

۲۰۰ میلیون تومان

۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ضامن رسمی

دارد

قرض الحسنه

۴ ماه

ندارد

۶۰ ماه

۵,۶۳۸,۰۹۴ تومان

این مبلغ برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

۱۳۸,۲۸۵,۶۵۳ تومان

این مبلغ برای سود وام ۲۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه است

۳۳۸,۲۸۵,۶۵۳ تومان

این مبلغ برای سود وام ۲۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه است

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط