۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹

بهروز شعیبی سیمرغ خود را تقدیم موزه رضوی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بهروز شعیبی، بازیگر و کارگردان سینمای ایران، شب گذشته (چهارشنبه ۱۸ اسفند) با حضور در حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس، سیمرغ زرین خود را تقدیم آستان مقدس امام رضا(ع) کرد. او جایزه سیمرغ زرین بهترین فیلم...

بهروز شعیبی سیمرغ خود را تقدیم موزه رضوی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بهروز شعیبی، بازیگر و کارگردان سینمای ایران، شب گذشته (چهارشنبه ۱۸ اسفند) با حضور در حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس، سیمرغ زرین خود را تقدیم آستان مقدس امام رضا(ع) کرد.

او جایزه سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی را از چهلمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» دریافت کرده بود.

شعیبی همچنین در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، درخواست خادمی افتخاری حرم حضرت امام رضا(ع) را داشت که با درخواستش موافقت شد.

بهروز شعیبی متولد  ۱۳۵۹ در مشهد است و تا کنون بیش از ۱۰ فیلم و سریال را کارگردانی کرده. او در جدیدترین ساخته خود «بدون قرار قبلی» داستانی را روایت می‌‌کند که به مشهد و حرم مطهر رضوی ختم می‌شود. این فیلم به دلیل نمایش سنت‌های زیبای ایرانی بدون شعارزدگی، در چهلمین جشنواره فیلم فجر با استقبال اهالی رسانه و منتقدان مواجه شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط