۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵

بهت و ناباوری بعد از گل پرسپولیس در دربی | زانو زدن و دلداری استقلالی ‌ها به یک بازیکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آرمین سهرابیان چهار و نیم سال پس از تجربه آخرین دربی خود با پیراهن استقلال دوباره مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در شهرآورد ۱۰۲ یکی از نفرات اصلی جواد نکونام بود که در سمت چپ خط دفاعی حضور داشت و روز س...

بهت و ناباوری بعد از گل پرسپولیس در دربی | زانو زدن و دلداری استقلالی ‌ها به یک بازیکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آرمین سهرابیان چهار و نیم سال پس از تجربه آخرین دربی خود با پیراهن استقلال دوباره مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در شهرآورد ۱۰۲ یکی از نفرات اصلی جواد نکونام بود که در سمت چپ خط دفاعی حضور داشت و روز سختی را سپری کرد.

این مدافع چپ پا که انگیزه زیادی با حضور دوباره مقابله پرسپولیس داشت و می‌خواست در کنار نمایش موثر در فاز دفاعی در بخش هجومی هم عملکرد خوبی ارائه کند و دوباره دروازه سرخ‌پوشان را فرو بریزد، با یک اتفاق تلخ در نیمه دوم مواجه شد.

سهرابیان در دقیقه ۷۷ که وحدت هنانوف از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس توپ را دفع کرد، یک پاس رو به عقب اشتباه و سریع به سید حسین حسینی داد که او را مجبور به دفع ناقص با ضربه سر کرد که همین توپ در ادامه و پس از ضربه سر روزبه چشمی به امید عالیشاه رسید تا این فرصت برای سرخ‌پوشان تبدیل به گل شود.

سهرابیان که در دوران حضورش در گل گهر تجربه گلزنی مقابل پرسپولیس را داشت و در همین فصل هم یک گل مهم برابر ذوب آهن به ثمر رسانده بود، پس از این اتفاق مقابل پرسپولیس ناباورانه صحنه را نگاه می‌کرد و روی زمین نشسته و به شدت ناراحت بود که دیگر بازیکنان استقلال ازجمله روزبه چشمی و آرش رضاوند به او دلداری دادند تا با روحیه بهتری بازی را ادامه بدهد

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط