۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰

بهترین چایی ها برای سوزاندن چربی های شکم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بهترین چایی ها برای سوزاندن چربی های شکم. نه تنها آنچه می خورید بلکه آنچه که می نوشید نیز تفاوت زیادی در روند کاهش وزن شما ایجاد می کند. وقتی صحبت از نوشیدنی ها مطرح می شود آیا می دانید یک نوشیدنی ...

بهترین چایی ها برای سوزاندن چربی های شکم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بهترین چایی ها برای سوزاندن چربی های شکم. نه تنها آنچه می خورید بلکه آنچه که می نوشید نیز تفاوت زیادی در روند کاهش وزن شما ایجاد می کند. وقتی صحبت از نوشیدنی ها مطرح می شود آیا می دانید یک نوشیدنی ساده موجود در آشپزخانه شما می تواند برای اهداف کاهش وزن شما معجزه کند؟
به گزارش ایندیاتایمز، کارشناسان پیشنهاد می کنند اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید نوشیدن منظم چای سبز را به یک عادت عالی تبدیل کنید. اگر قصد دارید از این روش فوق العاده آسان برای تحقق اهداف کاهش وزن خود استفاده کنید در اینجا فهرستی از چند چای اثبات شده علمی وجود دارد که می تواند به شما در آب کردن چربی های شکم کمک کند.

کارشناسان درباره چای سبز چه می گویند؟

بر اساس اظهارات متخصصان چای سبز نوشیدنی جادویی نیست که چربی شکم را آب کند. وقتی آن را با عادت های غذایی سالم و تمرین منظم خود همراه می کنید آن وقت است که نوشیدنی جادوی خود را نشان می دهد. چای سبز اثر آنزیم هایی را که به هضم غذا کمک می کنند، مهار می کند بنابراین با کاهش میزان جذب قند و چربی مقدار کالری یک وعده غذایی را کاهش می دهد.
بیشتربخوانیم:کاهش چربی خون با چای گل بامیه

ارتباط چای سبز ساده با آب شدن چربی شکم

چایی

چایی

چای سبز محبوب ترین چای شناخته شده برای کاهش وزن است. نتیجه مطالعه ای در سال ۲۰۰۸ نشان داد افرادی که به طور منظم چای سبز می نوشیدند ۷.۳ پوند بیشتر از افرادی که این چای را مصرف نمی کردند، کاهش وزن داشته اند. این چای سرشار از کاتچین نوعی آنتی اکسیدان است که می تواند متابولیسم شما را تقویت کرده و به شکستن چربی کمک کند.
کاتچین ها پروتئین کیناز آ را فعال می کنند که به بدن در استفاده از چربی به عنوان سوخت کمک می کند. مطالعه ای در سال ۲۰۱۱ نشان داد ترکیب کافئین و کاتچین در شکستن چربی و سوزاندن کالری معجزه می کند.

ارتباط چای سیاه با آب شدن چربی شکمی

چایی

چایی

چای سیاه بیشترین مقدار کافئین را دارد که باعث لاغری می شود زیرا کافئین بیشتر به معنای افزایش انرژی است که می تواند به شما در سوزاندن کالری بیشتر کمک کند. نتایج مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ انجام شد، نشان می دهد نوشیدن سه فنجان چای سیاه به طور منظم باعث کاهش وزن و اندازه دور کمر می شود.
جدا از کافئین بیشتر چای سیاه فلاونوئیدهای بیشتری نیز دارد. مطالعه ای که روی ۴ هزار و ۲۸۰ نفر انجام شد نشان می دهد شاخص توده بدنی افرادی که فلاون بیشتری از غذا و نوشیدنی مصرف می کنند، کمتر از افرادی است که مصرف نکرده اند.

ارتباط چای نعناع با آب شدن چربی شکمی

یک فنجان داغ چای نعناع به عنوان راهکاری مناسب و خوش بو برای آب شدن چربی شکمی استفاده شود حتی فقط بوییدن این چای هر دو ساعت یکبار می تواند فواید زیادی برای شما داشته باشد.

ارتباط چای اولانگ با آب شدن چربی شکمی

چایی

چایی

چای اولانگ از برگ های گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شود که از آن چای سبز و چای سیاه درست می شود، بنابراین مزایای یکسانی برای کاهش وزن دارد. پلی فنول های موجود در چای می توانند سوخت و ساز بدن را افزایش دهند و با کمک به بدن باعث می شود تا از چربی ذخیره شده به عنوان انرژی استفاده کند که به نوبه خود در روند کاهش وزن تاثیر دارد.
نتایج یک مطالعه که در سال ۲۰۰۹ روی زنان چینی انجام شد، نشان می دهد افرادی که هر روز دو فنجان چای اولانگ می نوشند طی شش هفته ۲.۲ پوند کاهش وزن را تجربه می کنند، همچنین نتایج یک مطالعه در سال ۲۰۰۱ نشان داد نوشیدن چای اولانگ به مدت سه روز باعث کاهش انرژی ۲.۹ درصدی در مقایسه با آب می شود که معادل ۲۸۱ کالری بیشتر در روز است.

ارتباط چای سفید با آب شدن چربی شکمی

چایی

چایی

چای سفید از جوانه ‌ها و گلبرگ ‌های تازه گیاه چای به دست می‌آید که کمترین نوع فرآوری چای است و بالاترین ریز مغذی های چربی سوز را دارد که به پلی فنل معروف است. چای سفید با کمک به تجزیه چربی از تشکیل سلول های جدید چربی جلوگیری می کند، همچنین چای سفید می تواند متابولیسم شما را ۴ الی ۵ درصد افزایش دهد در نتیجه ۷۰ تا ۱۰۰ کالری بیشتر در روز بسوزانید. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط